Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Citat av min föreläsare i ekonomisk matematik när han insåg att han gett mig alldeles för lite poäng i tenten:
"Lite ironiskt är det ju när matematikläraren inte kan summera." 9 okt, 2015 15:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vet du vad jag vill göra En kvart? - Jag Nej - Kompis Hitta en säng och sova - Jag och hon börjar skratta Vad? Det kan finns en undangömd säng i den här skolan! - jag som var så himlans trött att jag inte vet hur provet ska gå... Jag älskade att vi hade en säng i förrådet på mitt förra jobb =D 9 okt, 2015 17:34 |
|
emm!z
Elev |
Detta hände med en kille jag känner...
- Jag är ledsen... - Du kan få en puss om du blir glad - Jag tror jag fortsätter vara ledsen
10 okt, 2015 12:03 |
|
Borttagen
|
Det är en tofs! Dem försvinner alltid efter man använt dem! - Jag till pappa som sa att dem två 'viktigaste' sakern var skräp.
10 okt, 2015 14:44 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
''Vi syns om en liten stund, Katri'' - Farbror.
*4h senare och han och pappa har fortfarande inte kommit tillbaka*
10 okt, 2015 22:28 |
|
Borttagen
|
"Jamen jag är cool, jag kommer in senare." - Danne när de skulle börja.
10 okt, 2015 22:37 |
|
Borttagen
|
Min kompis efter gympan:
Kom! Jag vill se hur det luktar! 12 okt, 2015 15:51 |
|
Luna Chang
Elev |
Träffade min kusins kille på Ica.
Han: Så du är också här? Jag: Jo, ska köpa pluggodis! H:Jaså! J: Jo, har prov och inlämningar och en massa annat? H: Skolstart alltså? J: Aaaa, för två månader sen H: Där ser man, har it ens märkt det. Kan ju tilläggs att han är typ 25 och inte själv går i skola Hej 13 okt, 2015 20:13 |
|
Borttagen
|
First I'm gonna do this motherf***ng glos - test, sen ska Lovisa äta läppbalsam. - en kille i min klass
13 okt, 2015 20:55 |
|
Borttagen
|
"En kaka är bättre än ingen kaka alls. Så var glad att du får något istället för inget"
14 okt, 2015 08:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen