Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 sep, 2012 20:04 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Savi: Näe, nu vill jag verkligen verkligen vara med på nästa!! om det är den "fotlek" som jag tänker på så ääääääääger jag på den ÅH JA!! Då vill jag köra mot dig ^^ Som LauraTree sa, jag är hemsk x) It's ON!
29 sep, 2012 20:04 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: Skrivet av Savi: Näe, nu vill jag verkligen verkligen vara med på nästa!! om det är den "fotlek" som jag tänker på så ääääääääger jag på den ÅH JA!! Då vill jag köra mot dig ^^ Som LauraTree sa, jag är hemsk x) It's ON! Det skakar vi hand på!
29 sep, 2012 20:04 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: Skrivet av Savi: Näe, nu vill jag verkligen verkligen vara med på nästa!! om det är den "fotlek" som jag tänker på så ääääääääger jag på den ÅH JA!! Då vill jag köra mot dig ^^ Som LauraTree sa, jag är hemsk x) It's ON! Det skakar vi hand på! *Mental hand shaking*
29 sep, 2012 20:05 |
|
Miss_Green
Elev |
Alltså gud, när ska vi ha nästa träff?
btw, har någon några bilder eller något som jag kan lägga upp på sidan? Jag tänkte uppdatera den nämligen xD ;; ![]()
29 sep, 2012 20:06 |
|
JosefinFini
Elev |
29 sep, 2012 20:08 |
|
LauraTree
Elev |
Snaaaaaaaaaart hoppas jag!
Jag har bilder men har inte riktigt fattat min kamera än 29 sep, 2012 20:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-29 kl. 20:11
|
|
Noctum
Elev |
29 sep, 2012 20:09 |
|
Savi
Elev |
Snaaaart! (Och du har väl inte glömt att jag anmälde mig som itnresserad prefekt, skulle ääälskaaa det, nu såg jag att du lottar men bara så du inte glömmer lilla mej XD)
29 sep, 2012 20:09 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Åh va mysigt det var! ♥ Vi måste ha en till träff snart! Noctum: Du var elak på fotleken :c Nää inte elak, bara slug
29 sep, 2012 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen