Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dansa
29 sep, 2012 17:51 |
|
ginnyw123
Elev |
29 sep, 2012 17:53 |
|
tyri
Elev |
sjunga, sjunga, sjunga, sjunga,
sjunga, sjunga, sjunga, sjunga, sjunga, sjunga, sjunga, sjunga, sjunga, sjunga, sjunga, sjunga!!!!!!!!!!!!!!!!
29 sep, 2012 18:16 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag kan inte dansa, men jag älskar att "fjanta runt" till musik. Fast att göra musik själv är ännu bättre, så jag väljer att sjunga framför att dansa.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 29 sep, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Åh, vad svårt, jag gillar inte nåt av det... men dansa, om man får vara runt tio personer som håller i varandras händer och springer runt i en ring tills alla ramlar... det är kul.
29 sep, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
Jag älskar båda men jag väljer sjunga för det kan jag göra oftare.
29 sep, 2012 20:02 |
|
MizzNina
Elev |
Dansa.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 sep, 2012 20:34 |
|
LunaLove<3
Elev |
29 sep, 2012 21:09 |
|
Bombarda
Elev |
sjunga !
Kärlek till alla! 30 sep, 2012 00:49 |
|
Disenchanted
Elev |
Jag hatar att dansa så det får blir sjunga. Jag älskar att sjunga även om det låter fruktansvärt! x)
30 sep, 2012 01:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen