@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ron Hippe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ungefär 53 för alla Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av Borttagen: Jag kan sälja fem. Skrivet av Ron Hippe: Är någon intresserad av Harry Potter Hermione Granger Draco Malfoy och Ludovic Bagman? Draco Malfoy? För hur mycket? c: 15 jul, 2013 11:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av Borttagen: Ungefär 53 för alla Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av Borttagen: Jag kan sälja fem. Skrivet av Ron Hippe: Är någon intresserad av Harry Potter Hermione Granger Draco Malfoy och Ludovic Bagman? Draco Malfoy? För hur mycket? c: 53?? 15 jul, 2013 11:28 |
|
Ron Hippe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag brukar sälja mina Draco för 11 galleoner, men om du vill ha billigare så kan vi säga 48.Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av Borttagen: Ungefär 53 för alla Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av Borttagen: Jag kan sälja fem. Skrivet av Ron Hippe: Är någon intresserad av Harry Potter Hermione Granger Draco Malfoy och Ludovic Bagman? Draco Malfoy? För hur mycket? c: 53?? 15 jul, 2013 11:32 |
|
Ella/Ron
Elev |
Jag söker Slytherin-halsduk
qqqaqqNah 15 jul, 2013 11:43 |
|
Borttagen
|
Ron Hippe: Det är ett bra pris, de flesta säljer sina Draco för 15 och i många fall säljer folk sina silver för 30g, även vissa draco-kort ligger ibland på marknaden för det priset.
Så 11g är ett bra pris, fortsätt ta det priset 15 jul, 2013 14:26 |
|
Ron Hippe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag säljer mina mesta silver för 11g, utom dom lite mer sällsynta, tillexempel Ginny, Luna och SnapeRon Hippe: Det är ett bra pris, de flesta säljer sina Draco för 15 och i många fall säljer folk sina silver för 30g, även vissa draco-kort ligger ibland på marknaden för det priset. Så 11g är ett bra pris, fortsätt ta det priset 15 jul, 2013 14:36 |
|
Desiree
Elev |
Jag säljer upp till 9 stycken Jag tar 4g för bronskort Okej! Jag kan köpa alla dom om jag får? Så alltså 36g för 9 kort?
15 jul, 2013 18:14 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Desiree: Jag säljer upp till 9 stycken Jag tar 4g för bronskort Okej! Jag kan köpa alla dom om jag får? Så alltså 36g för 9 kort? Om du säger det så Ska jag lägga upp dem nu? 15 jul, 2013 21:49 |
|
Desiree
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Desiree: Jag säljer upp till 9 stycken Jag tar 4g för bronskort Okej! Jag kan köpa alla dom om jag får? Så alltså 36g för 9 kort? Om du säger det så Ska jag lägga upp dem nu? Ja gör det
15 jul, 2013 22:03 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Desiree: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Desiree: Jag säljer upp till 9 stycken Jag tar 4g för bronskort Okej! Jag kan köpa alla dom om jag får? Så alltså 36g för 9 kort? Om du säger det så Ska jag lägga upp dem nu? Ja gör det Till xD http://www.mugglarportalen.se/market.php?id=140473&order=date&desc=1 15 jul, 2013 22:09 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen