@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hermione. Granger: Förkyld... ibland vill jag vara Voldemort. Bara för att han inte har någon näsa. Och om man inte har någon näsa kan man väll inte bli förkyld? #abarn Jo, han har visst då en näsa, det är bara det att de är som springor som hos en orm.
21 feb, 2014 16:13 |
|
Kola
Elev |
Är det bara jag som hatar och älskar Pretty Little Liars? Hatar A, älskar tjejerna.... xD
that's all I got to say 21 feb, 2014 16:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: Är det bara jag som hatar och älskar Pretty Little Liars? Hatar A, älskar tjejerna.... xD Ja såklart! Men utan A hade det inte varit någon bra serie 21 feb, 2014 16:30 |
|
Fellrendión
Elev |
21 feb, 2014 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Var samma med mig och blått Synd... den rosa färgen fungerade inte men nu är jag i alla fall svarthårig. Jag kanske lägger upp en bild men då är gränsen till ögonen för jag vill inte visa mig helt. 21 feb, 2014 16:45 |
|
Frivolt
Elev |
Det är tydligen bara fyra månader till midsommar idag, så jäkla härligt
21 feb, 2014 16:46 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag har inget att göra.... -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- Jag har nästan aldrig något att göra heller
21 feb, 2014 16:48 |
|
Ginny_Power
Elev |
Mormors begravning. Kom precis hem från den. Men nu är det okej, den är ju över nu så dagen kan fortsätta (med lite Supernatural och wok). ^^
21 feb, 2014 17:01 |
|
Ginny00
Elev |
Loooov.
Yeeeay för jag ska till Amortentia imorgon c: 21 feb, 2014 17:15 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Är det bara jag som hatar och älskar Pretty Little Liars? Hatar A, älskar tjejerna.... xD Ja såklart! Men utan A hade det inte varit någon bra serie Tråkigt, men måste nog erkänna att du har rätt... that's all I got to say 21 feb, 2014 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen