@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
Ååååååååhhh!! Klippningen måste skjutas upp till nästa vecka på grund av att min mamma inte vill att jag ska dra hem maginfluensa från min frisör -.-' I need this cut!
21 feb, 2014 14:52 |
|
Borttagen
|
USCH ;-; Värsta avslutningen, alla gråter (inte jag haha
21 feb, 2014 14:54 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Förkyld... ibland vill jag vara Voldemort. Bara för att han inte har någon näsa. Och om man inte har någon näsa kan man väll inte bli förkyld?
#abarn
21 feb, 2014 15:08 |
|
Frivolt
Elev |
OS FINAAAL FÖR SVERIGE I HOCKEY
21 feb, 2014 15:24 |
|
Borttagen
|
uuuuuuuuhh vi förlorade
är så ledsen. 21 feb, 2014 15:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione. Granger: Förkyld... ibland vill jag vara Voldemort. Bara för att han inte har någon näsa. Och om man inte har någon näsa kan man väll inte bli förkyld? #abarn Men han har på sätt och vis näsa, alla organ m.m finns ju innanför hans små hål och det är där man blir förkyld (enligt dig), han saknar ytternäsan och du, var hellre dig själv än det monstret, bli hellre förkyld än att döda en massa människor Blir man inte för-kyld? Det låter så på namnet, man blir för nerkyld men att bli smittad är annat 21 feb, 2014 15:31 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: Förkyld... ibland vill jag vara Voldemort. Bara för att han inte har någon näsa. Och om man inte har någon näsa kan man väll inte bli förkyld? #abarn Men han har på sätt och vis näsa, alla organ m.m finns ju innanför hans små hål och det är där man blir förkyld (enligt dig), han saknar ytternäsan och du, var hellre dig själv än det monstret, bli hellre förkyld än att döda en massa människor Blir man inte för-kyld? Det låter så på namnet, man blir för nerkyld men att bli smittad är annat Hihi, okej du har rätt. Men jag bara pallar inte snyta mej 24/7 så drog till med ''jag vill vara voldemort'' men det verkade inte heller hjälpa
21 feb, 2014 15:33 |
|
Fellrendión
Elev |
Synd... den rosa färgen fungerade inte men nu är jag i alla fall svarthårig.
Jag kanske lägger upp en bild men då är gränsen till ögonen för jag vill inte visa mig helt.
21 feb, 2014 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: Förkyld... ibland vill jag vara Voldemort. Bara för att han inte har någon näsa. Och om man inte har någon näsa kan man väll inte bli förkyld? #abarn Men han har på sätt och vis näsa, alla organ m.m finns ju innanför hans små hål och det är där man blir förkyld (enligt dig), han saknar ytternäsan och du, var hellre dig själv än det monstret, bli hellre förkyld än att döda en massa människor Blir man inte för-kyld? Det låter så på namnet, man blir för nerkyld men att bli smittad är annat Hihi, okej du har rätt. Men jag bara pallar inte snyta mej 24/7 så drog till med ''jag vill vara voldemort'' men det verkade inte heller hjälpa Jag är också förkyld, men jag kan knappt svälja för att de gör så ont i halsen, kan knappt prata för att jag är så hes och igår kunde jag inte ens resa mig upp utan att bli så yr i huvudet att jag kände att jag var dubbelt så lång som jag är m.m.. Fyrkylningar är jobbiga! Men vissa är värre 21 feb, 2014 16:05 |
|
Borttagen
|
Någon som vill rolla Larry Stylinson? Eller något annat med 1D?
21 feb, 2014 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen