@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kim Potter: VAD HAR HÄNT TILL YOUTUBE?! O.O Måste Youtube ändra sig hela tiden? -.- "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2014 13:16 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kim Potter: VAD HAR HÄNT TILL YOUTUBE?! O.O Måste Youtube ändra sig hela tiden? -.- Ikr.. Igår var det helt normalt och sen nu imorse- POFF - så var det skumt .-.
21 feb, 2014 13:22 |
|
Rowena
Elev |
VI SKA LÄRA OSS ATT TA SPRUTOR OCH SÅNT NÄSTA VECKA I SKOLAN OMG SÅ KUL
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 21 feb, 2014 13:34 |
|
Obliviate_
Elev |
Verkar som att jag fått ett till jobb? :3
21 feb, 2014 13:57 |
|
Borttagen
|
JAG HATAR ATT SE DINA JÄVLA STATUSAR PÅ FACEBOOK. 21 feb, 2014 14:07 |
|
Borttagen
|
Bra Mikael Granlund! Nu ska vi vinna Sverige ! 8'D
21 feb, 2014 14:09 |
|
Borttagen
|
Känner mig utanför, alla är insatta i sport. Alla tittar på sporten och har koll på allt. Hur hinner ni? dajfkajkjgkgjk Jag vill också titta på sport och tycka att det är roligt, men hur kan man göra det när man aldrig följt något? 21 feb, 2014 14:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, jag hatar sport och fattar inte hur folk gillar et...Kollar bara på ishockey för att Mikael Granlund äger och för att pappa kollar ishockey helatiden Känner mig utanför, alla är insatta i sport. Alla tittar på sporten och har koll på allt. Hur hinner ni? dajfkajkjgkgjk Jag vill också titta på sport och tycka att det är roligt, men hur kan man göra det när man aldrig följt något? 21 feb, 2014 14:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kim Potter: VAD HAR HÄNT TILL YOUTUBE?! O.O Måste Youtube ändra sig hela tiden? -.- Tycker Youtube ser ut som det gjort den senaste månaden :o 21 feb, 2014 14:49 |
|
Borttagen
|
Idag har jag gått in i en bokhylla, ramlat rakt på en trävägg (och därför fått ett par gigantiska blåmärken längs ryggraden), skurit mig i fingret med vår vassaste kökskniv (och det slutar inte blöda... D: ), råkat lägga plåten jag just tagit ut ur ugnen på armen (och därför fått ett stort, rött brännmärke i armvecket)...
![]() 21 feb, 2014 14:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen