Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
A2
Elev |
ibland
jag tror att personen under mig gillar påsk what do I need to prove 2 apr, 2015 15:24 |
|
Borttagen
|
Nope
Jag tror att PUM tycker om chips 2 apr, 2015 15:25 |
|
Ella01
Elev |
Ja
PUM har lov nu? ✩✩✩ 2 apr, 2015 15:29 |
|
Borttagen
|
Nja. Är sjukskriven, och går inte i skolan så har inga lov!
PUM tycker om katter? 2 apr, 2015 16:26 |
|
Dream
Elev |
2 apr, 2015 17:25 |
|
Alvenia
Elev |
nej, rosa
PUM har tung piercing? 2 apr, 2015 19:07 |
|
Borttagen
|
nope. kommer aldrig hända
PUM har ögonbryn piercing? 2 apr, 2015 19:08 |
|
Alvenia
Elev |
Nope
PUM har en iPhone? 2 apr, 2015 19:10 |
|
Borttagen
|
yes
PUM har klarat ut minst ett HP spel? 2 apr, 2015 19:11 |
|
Alvenia
Elev |
ALLA!!!!
PUM har aldrig gillat Svampbob Frykant 2 apr, 2015 19:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen