@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
35 g Ostkrokspåse, Twix, Päronfestis och min lilla*host* katt♥
Hej 20 feb, 2014 21:08 |
|
Ginny00
Elev |
Jag var hos tandläkaren idag
Och är fortfarande stolt över att jag överlevde 20 feb, 2014 21:09 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna Chang: 35 g Ostkrokspåse, Twix, Päronfestis och min lilla*host* katt♥ Uppdatering: Min katt är tydligen väldigt förtjust i ostkrokar. Först stack han ner nosen i påsen(han ko dock inte åt något xD) sen gav han sig på min hand som jag hållt ostkrokar i(medans jag försökte skriva>_> Hej 20 feb, 2014 21:14 |
|
Fellrendión
Elev |
20 feb, 2014 21:26 |
|
Jojo00
Elev |
Jag blev precis ihjälskrämd. Jag kollade igenom lite klipp från The Last of Us, när jag hörde svepande ljud och fotsteg nedanför mitt fönster. Jag börjar genast tänka på zombies och sånt skit, när det visar sig att det bara var pappa som skulle ut och ta in vattenslangen. Jag blev så j*vla rädd. xD
"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me." 20 feb, 2014 21:26 |
|
Hedwig96
Elev |
urg, jag ska till tandläkaren den 14.3! senast var i september 2010, så har inte varit på 3 ½ år... 20 feb, 2014 21:37 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Hedwig96: urg, jag ska till tandläkaren den 14.3! senast var i september 2010, så har inte varit på 3 ½ år... Jag har varit hos tandläkaren varannan/var tredje månad de senaste två åren xD Dock är det för att jag har haft tandställning men ja xD (Sen ska man visst ha vanliga tandläkarbesök därimellan också..) Det är tur att jag inte har tandläkarskräck.. Hej 20 feb, 2014 21:43 |
|
Fellrendión
Elev |
20 feb, 2014 21:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fellrendión: ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLS NÄSTA MÅNAD... INTE för min födelsedag, det är för en annan sak. Vad händer då? ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 feb, 2014 21:47 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Fellrendión: ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLS NÄSTA MÅNAD... INTE för min födelsedag, det är för en annan sak. Vad händer då? ^^ Då blir jag klar med en film jag börjat på på sportlovet som jag gör med min nästkusin i Finland. Vi filmar egentligen själva våra scener men hon kan animera så att det ser ut som att vi är med samtidigt i vissa scener. Vi började med den i söndags men tyvärr är mitt internet långsamt så jag kan inte skicka det sista som jag filmat för internet bara bryts.
20 feb, 2014 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen