Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15675 15676 15677 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


35 g Ostkrokspåse, Twix, Päronfestis och min lilla*host* katt♥

Hej

20 feb, 2014 21:08

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Jag var hos tandläkaren idag
Och är fortfarande stolt över att jag överlevde

20 feb, 2014 21:09

Luna Chang
Elev

Avatar

+2


Skrivet av Luna Chang:
35 g Ostkrokspåse, Twix, Päronfestis och min lilla*host* katt♥

Uppdatering:
Min katt är tydligen väldigt förtjust i ostkrokar.
Först stack han ner nosen i påsen(han ko dock inte åt något xD) sen gav han sig på min hand som jag hållt ostkrokar i(medans jag försökte skriva>_> sen gav han sig på datorn xD

Hej

20 feb, 2014 21:14

Fellrendión
Elev

Avatar


Hmm... så ska man skriva en drakfight nudå... this will be interesting..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

20 feb, 2014 21:26

Jojo00
Elev

Avatar


Jag blev precis ihjälskrämd. Jag kollade igenom lite klipp från The Last of Us, när jag hörde svepande ljud och fotsteg nedanför mitt fönster. Jag börjar genast tänka på zombies och sånt skit, när det visar sig att det bara var pappa som skulle ut och ta in vattenslangen. Jag blev så j*vla rädd. xD

"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me."

20 feb, 2014 21:26

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag var hos tandläkaren idag
Och är fortfarande stolt över att jag överlevde

urg, jag ska till tandläkaren den 14.3!
senast var i september 2010, så har inte varit på 3 ½ år...

20 feb, 2014 21:37

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Ginny00:
Jag var hos tandläkaren idag
Och är fortfarande stolt över att jag överlevde

urg, jag ska till tandläkaren den 14.3!
senast var i september 2010, så har inte varit på 3 ½ år...

Jag har varit hos tandläkaren varannan/var tredje månad de senaste två åren xD
Dock är det för att jag har haft tandställning men ja xD (Sen ska man visst ha vanliga tandläkarbesök därimellan också..) Det är tur att jag inte har tandläkarskräck..

Hej

20 feb, 2014 21:43

Fellrendión
Elev

Avatar


ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLS NÄSTA MÅNAD...

INTE för min födelsedag, det är för en annan sak.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

20 feb, 2014 21:45

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLS NÄSTA MÅNAD...

INTE för min födelsedag, det är för en annan sak.

Vad händer då? ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 feb, 2014 21:47

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Fellrendión:
ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLS NÄSTA MÅNAD...

INTE för min födelsedag, det är för en annan sak.

Vad händer då? ^^

Då blir jag klar med en film jag börjat på på sportlovet som jag gör med min nästkusin i Finland. Vi filmar egentligen själva våra scener men hon kan animera så att det ser ut som att vi är med samtidigt i vissa scener.
Vi började med den i söndags men tyvärr är mitt internet långsamt så jag kan inte skicka det sista som jag filmat för internet bara bryts.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

20 feb, 2014 21:51

1 2 3 ... 15675 15676 15677 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.