@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jag tror att jag tycker håret, kroppsform och ögonen, typ ^-^ Sedan så är det ju bra att få med ansiktsform och läppar och näsa och allt sådant, men jag tycker inte att det är lika viktigt ^^ Vad är de viktigaste sakerna att få med i en utseendebeskrivning? Också vad karaktären har på sig kanske? Fast det beror kanske på. Kläderna varierar ju ganska mycket från dag till dag och det är inget jag känner att jag behöver ha med om jag ska väva in utseendet på en person i en text^^ Kläderna kommer naturligt :3 Hej 20 feb, 2014 20:06 |
|
yerAwizardThea
Elev |
20 feb, 2014 20:08 |
|
Kim Potter
Elev |
20 feb, 2014 20:10 |
|
cikki
Elev |
VARFÖR KAN JAG INTE SLUTA LYSSNA PÅ LET IT GO PÅ OLIKA SPRÅK
20 feb, 2014 20:51 |
|
Ginny_Power
Elev |
20 feb, 2014 20:57 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
20 feb, 2014 21:00 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av cikki: VARFÖR KAN JAG INTE SLUTA LYSSNA PÅ LET IT GO PÅ OLIKA SPRÅK Håller med!! Min kompis visade mej den idag! Kan inte heller sluta (lyssnar på den nu
20 feb, 2014 21:00 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Hermione. Granger: Jag lyssnar också nu XD Skrivet av cikki: VARFÖR KAN JAG INTE SLUTA LYSSNA PÅ LET IT GO PÅ OLIKA SPRÅK Håller med!! Min kompis visade mej den idag! Kan inte heller sluta (lyssnar på den nu 20 feb, 2014 21:05 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av cikki: Skrivet av Hermione. Granger: Jag lyssnar också nu XD Skrivet av cikki: VARFÖR KAN JAG INTE SLUTA LYSSNA PÅ LET IT GO PÅ OLIKA SPRÅK Håller med!! Min kompis visade mej den idag! Kan inte heller sluta (lyssnar på den nu Hihi, åhh jag tycker japanskan är så fin!
20 feb, 2014 21:05 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Hermione. Granger: Det är den! Det är nog en av mina favoriter. Gillar den norska också. ^^ Skrivet av cikki: Skrivet av Hermione. Granger: Jag lyssnar också nu XD Skrivet av cikki: VARFÖR KAN JAG INTE SLUTA LYSSNA PÅ LET IT GO PÅ OLIKA SPRÅK Håller med!! Min kompis visade mej den idag! Kan inte heller sluta (lyssnar på den nu Hihi, åhh jag tycker japanskan är så fin! 20 feb, 2014 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen