@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
20 feb, 2014 18:30 |
|
Chaemy
Elev |
Jaa, grattis! För såhär är det nämligen. Varje gång som jag kikar in på din profil (exempelvis när jag utmanar dig på duell) så har jag kollat hur många tummar du har. När du hade typ 98 så störde jag mig något enormt på det. Ibland så funderade jag på att ge dig de där två tummarna men kunde aldrig x( Så det är bra för mig med haha xD Grattis!
20 feb, 2014 18:54 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jaa, grattis! För såhär är det nämligen. Varje gång som jag kikar in på din profil (exempelvis när jag utmanar dig på duell) så har jag kollat hur många tummar du har. När du hade typ 98 så störde jag mig något enormt på det. Ibland så funderade jag på att ge dig de där två tummarna men kunde aldrig x( Så det är bra för mig med haha xD Grattis! Haha okej xD Tack ![]()
20 feb, 2014 18:55 |
|
Verro_Luna
Elev |
20 feb, 2014 19:16 |
|
Fellrendión
Elev |
20 feb, 2014 19:39 |
|
Archarec
Elev |
Någon snubbe från vår nätverksoperatör ringde och han lät jätteledsen. Och jag typ skrek "HALLÅ????" eftersom han inte sa något först. Vill nästan ringa tillbaka och fråga hur han har det.
20 feb, 2014 19:51 |
|
Luna Chang
Elev |
Vad är de viktigaste sakerna att få med i en utseendebeskrivning?
Hej 20 feb, 2014 19:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Jag tror att jag tycker håret, kroppsform och ögonen, typ ^-^ Sedan så är det ju bra att få med ansiktsform och läppar och näsa och allt sådant, men jag tycker inte att det är lika viktigt ^^Vad är de viktigaste sakerna att få med i en utseendebeskrivning? 20 feb, 2014 19:58 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jag tror att jag tycker håret, kroppsform och ögonen, typ ^-^ Sedan så är det ju bra att få med ansiktsform och läppar och näsa och allt sådant, men jag tycker inte att det är lika viktigt ^^ Vad är de viktigaste sakerna att få med i en utseendebeskrivning? Tack! Jag tycker näsa och mun egentligen bara har betydelse om den är typ extremt stor/liten^^ Hej 20 feb, 2014 20:03 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jag tror att jag tycker håret, kroppsform och ögonen, typ ^-^ Sedan så är det ju bra att få med ansiktsform och läppar och näsa och allt sådant, men jag tycker inte att det är lika viktigt ^^ Vad är de viktigaste sakerna att få med i en utseendebeskrivning? Också vad karaktären har på sig kanske? Fast det beror kanske på. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 feb, 2014 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen