@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Grattis
20 feb, 2014 17:59 |
|
LIA15
Elev |
Jag har äntligen sett Frost. Den levde upp till alla mina förväntningar!
20 feb, 2014 18:02
Detta inlägg ändrades senast 2014-02-21 kl. 17:20
|
|
Borttagen
|
20 feb, 2014 18:02 |
|
Syrup
Elev |
20 feb, 2014 18:07 |
|
Jessica Tonks
Elev |
20 feb, 2014 18:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Syrup: Paniiik!! Ska klippa mig imorgon och har inte kommit på hur jag ska klippa mig än >.< Jag brukar alltid bestämma frisyr innan jag bokar tid hos frisören, det är mycket smartare 20 feb, 2014 18:16 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Syrup: Paniiik!! Ska klippa mig imorgon och har inte kommit på hur jag ska klippa mig än >.< ![]()
20 feb, 2014 18:17 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Syrup: Paniiik!! Ska klippa mig imorgon och har inte kommit på hur jag ska klippa mig än >.< Jag brukar alltid bestämma frisyr innan jag bokar tid hos frisören, det är mycket smartare Jag hade ungefär en plan på hur jag skulle klippa mig i början, så jag KANSKE gör så (vilket är mycket troligt)
20 feb, 2014 18:19 |
|
Elma00
Elev |
Det var en liten kille (typ 8 år) i bussen som vinkade till alla när de klev av bussen, och när någon frågade varför han gjorde det så svarade han:
"Jag blir själv alltid ledsen när ingen vinkar till mig när jag kliver av bussen, så jag tänkte att om jag vinkar till andra så blir åtminstone de glada"
20 feb, 2014 18:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Syrup: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Syrup: Paniiik!! Ska klippa mig imorgon och har inte kommit på hur jag ska klippa mig än >.< Jag brukar alltid bestämma frisyr innan jag bokar tid hos frisören, det är mycket smartare Jag hade ungefär en plan på hur jag skulle klippa mig i början, så jag KANSKE gör så (vilket är mycket troligt) Det blir säkert snyggt 20 feb, 2014 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen