@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Oki, världens värsta B&J jag någonsin ätit.
Både gluten och flugor i -.- 20 feb, 2014 17:14 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Sara Weasley!: Awesome! Blev typ rätt glad när jag såg ditt inlägg, eftersom att jag bara känner en annan tjej som spelar schack^^. Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Sara Weasley!: Spelar du också schack Kom 3/12 i gårdagens schacktävling, nöjd because jag är tjej. Ja! Gör du? Haha, vad kul! Fast jag är ända tjejen i mitt schacklag Hihi och jag blev glad när jag såg ditt inlägg ![]() ![]()
20 feb, 2014 17:29 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Sara Weasley!: Uggla^^?Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Sara Weasley!: Awesome! Blev typ rätt glad när jag såg ditt inlägg, eftersom att jag bara känner en annan tjej som spelar schack^^. Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Sara Weasley!: Spelar du också schack Kom 3/12 i gårdagens schacktävling, nöjd because jag är tjej. Ja! Gör du? Haha, vad kul! Fast jag är ända tjejen i mitt schacklag Hihi och jag blev glad när jag såg ditt inlägg 20 feb, 2014 17:35 |
|
Borttagen
|
Vill ha frozen yoghurt :<
20 feb, 2014 17:41 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skype, någon?
20 feb, 2014 17:45 |
|
Kim Potter
Elev |
20 feb, 2014 17:46 |
|
Luna Chang
Elev |
![]() Det här var basically en av killarna i min klass idag xD Han sa till våran lärare att vi måste se på Hockeyn på svenskan och att vi nu har tillgång till Viasat också(Vi skulle se igår men kom inte åt någonstans att se så det blev radio istället xD) och det är verkligen rätt lärare att försöka övertala för hon är lika intresserad som killarna xD Hej 20 feb, 2014 17:50 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Sara Weasley!: Uggla^^? Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Sara Weasley!: Awesome! Blev typ rätt glad när jag såg ditt inlägg, eftersom att jag bara känner en annan tjej som spelar schack^^. Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Sara Weasley!: Spelar du också schack Kom 3/12 i gårdagens schacktävling, nöjd because jag är tjej. Ja! Gör du? Haha, vad kul! Fast jag är ända tjejen i mitt schacklag Hihi och jag blev glad när jag såg ditt inlägg Visst! ![]() ![]()
20 feb, 2014 17:50 |
|
Nordanhym
Elev |
20 feb, 2014 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Wääh wääh :'c choppa skypar med sina kompisar x'c Nuuuuh gör jag inte det ring miiiiiig owo 20 feb, 2014 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen