@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: It´s so beautiful... 0.0 Hur länge tog det att sy klänningen? :3 Tack!!! Oj, jag vet faktiskt inte... Jag började på den igår och gjorde färdigt den idag, så inte jättelång tid i alla fall! Sydde du klänningen till något speciellt som kommer hända snart? Fest, etc. Eller kände du bara för att sy något? *Nyfiken i en strut* Från början kände bara för att sy något, men när den var klar fick jag reda på att jag ska på fest på lördag, så jag tror att jag använder den då! 20 feb, 2014 15:37 |
|
LunaLovegood1
Elev |
20 feb, 2014 15:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: ugglan hedwig ååhh vad fin!! jag håller också på att sy en klänning, på slöjden Tack! Åh vad roligt! Får man se en bild när den är klar? 20 feb, 2014 15:40 |
|
Matilda Black
Elev |
20 feb, 2014 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Matilda Black: Har så har vi den snöfattigaste vintern någonsin....Började snöa igår, har kommit rätt mycket jag vill inre ha snö D: jag vill ha vår och sommar NU! 20 feb, 2014 16:06 |
|
Matilda Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matilda Black: Har så har vi den snöfattigaste vintern någonsin.... Började snöa igår, har kommit rätt mycket jag vill inre ha snö D: jag vill ha vår och sommar NU! ok, kanske inte heller är så kul men ni kan få våran snö
20 feb, 2014 16:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Matilda Black: Nej tack, är nöjd med att inte ha snö!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matilda Black: Har så har vi den snöfattigaste vintern någonsin.... Började snöa igår, har kommit rätt mycket jag vill inre ha snö D: jag vill ha vår och sommar NU! ok, kanske inte heller är så kul men ni kan få våran snö 20 feb, 2014 16:08 |
|
Matilda Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matilda Black: Nej tack, är nöjd med att inte ha snö! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matilda Black: Har så har vi den snöfattigaste vintern någonsin.... Började snöa igår, har kommit rätt mycket jag vill inre ha snö D: jag vill ha vår och sommar NU! ok, kanske inte heller är så kul men ni kan få våran snö okej, skönt att inte ha någon snö
20 feb, 2014 16:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Matilda Black: JaaSkrivet av Borttagen: Skrivet av Matilda Black: Nej tack, är nöjd med att inte ha snö! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matilda Black: Har så har vi den snöfattigaste vintern någonsin.... Började snöa igår, har kommit rätt mycket jag vill inre ha snö D: jag vill ha vår och sommar NU! ok, kanske inte heller är så kul men ni kan få våran snö okej, skönt att inte ha någon snö 20 feb, 2014 16:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: ugglan hedwig ååhh vad fin!! jag håller också på att sy en klänning, på slöjden Tack! Åh vad roligt! Får man se en bild när den är klar? Absolut! Om jag kommer ihåg det, vill säga
20 feb, 2014 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen