@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Min katt leker med sin svans just nu x) Och igår höll hon på att somna sittandes! Alltså jag älskar min katt ♥ Det låter som en riktigt liten ögonsten ♥ Oja, hon är så himla fin ♥ Jag ser henne framför mig.. Så söt! Jag ska nog också skaffa mig en liten kattunge när jag blir vuxen 20 feb, 2014 13:11 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Min katt leker med sin svans just nu x) Och igår höll hon på att somna sittandes! Alltså jag älskar min katt ♥ Det låter som en riktigt liten ögonsten ♥ Oja, hon är så himla fin ♥ Jag ser henne framför mig.. Så söt! Jag ska nog också skaffa mig en liten kattunge när jag blir vuxen Jaa ♥ Åh, gör det 20 feb, 2014 13:13 |
|
anileve
Elev |
Hapo: Har saknat dig med, finis! Jag behöver någon som jag kan diskutera saknande av Hogwarts breven med
20 feb, 2014 13:38 |
|
Borttagen
|
hejsan, längesen vi sågs mugglis
20 feb, 2014 13:42 |
|
Hermione. Granger
Elev |
20 feb, 2014 13:55 |
|
baramin
Elev |
LunaLovegood1 är allt ett litet charmtroll
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 20 feb, 2014 13:57 |
|
Borttagen
|
Har aldrig lipat mer till en film ♥ 20 feb, 2014 14:50 |
|
Hermione. Granger
Elev |
20 feb, 2014 14:54 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Sara Weasley!: Awesome! Blev typ rätt glad när jag såg ditt inlägg, eftersom att jag bara känner en annan tjej som spelar schack^^.Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Sara Weasley!: Spelar du också schack Kom 3/12 i gårdagens schacktävling, nöjd because jag är tjej. Ja! Gör du? Haha, vad kul! Fast jag är ända tjejen i mitt schacklag 20 feb, 2014 15:20 |
|
Borttagen
|
Har matteläxa </3 Uh
20 feb, 2014 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen