@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
20 feb, 2014 12:35 |
|
Chaemy
Elev |
Jag saknar honom så himla mycket! Vill ha honom tillbaka! (nej han är inte död nej han har inte varit min ja jag har haft honom på ett ridläger)
20 feb, 2014 12:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Jag saknar honom så himla mycket! Vill ha honom tillbaka! (nej han är inte död nej han har inte varit min ja jag har haft honom på ett ridläger) Vad du ser proffsig ut Du får säkert träffa honom igen, någon vacker dag.. 20 feb, 2014 12:44 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Jag saknar honom så himla mycket! Vill ha honom tillbaka! (nej han är inte död nej han har inte varit min ja jag har haft honom på ett ridläger) Vad du ser proffsig ut Du får säkert träffa honom igen, någon vacker dag.. Tackar! Lite för stela armar men annars. Jo, jag hoppas verkligen det!
20 feb, 2014 12:49 |
|
Frivolt
Elev |
Min katt leker med sin svans just nu x)
Och igår höll hon på att somna sittandes! Alltså jag älskar min katt ♥ 20 feb, 2014 12:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Min katt leker med sin svans just nu x) Och igår höll hon på att somna sittandes! Alltså jag älskar min katt ♥ Det låter som en riktigt liten ögonsten ♥ 20 feb, 2014 12:58 |
|
Matilda Black
Elev |
20 feb, 2014 12:58 |
|
LunaLovegood1
Elev |
20 feb, 2014 12:59 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Min katt leker med sin svans just nu x) Och igår höll hon på att somna sittandes! Alltså jag älskar min katt ♥ Det låter som en riktigt liten ögonsten ♥ Oja, hon är så himla fin ♥ 20 feb, 2014 13:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Eller hur! Fast om vi skickar någon bra är det ju en stor fördel till oss hehe. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 feb, 2014 13:03 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen