@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Kim Potter: Höhö... Idag blir det Köpenhamn då då x) Vad ska du göra där? Ska gå till ett akvarium c': Tydligen jätte coolt cx Vad kul!
20 feb, 2014 11:16 |
|
Jessica Tonks
Elev |
20 feb, 2014 11:18 |
|
Borttagen
|
20 feb, 2014 11:36 |
|
Borttagen
|
20 feb, 2014 11:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: It´s so beautiful... 0.0 Hur länge tog det att sy klänningen? :3 Tack!!! Oj, jag vet faktiskt inte... Jag började på den igår och gjorde färdigt den idag, så inte jättelång tid i alla fall! 20 feb, 2014 11:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: It´s so beautiful... 0.0 Hur länge tog det att sy klänningen? :3 Tack!!! Oj, jag vet faktiskt inte... Jag började på den igår och gjorde färdigt den idag, så inte jättelång tid i alla fall! Sydde du klänningen till något speciellt som kommer hända snart? Fest, etc. Eller kände du bara för att sy något? *Nyfiken i en strut* 20 feb, 2014 11:47 |
|
Borttagen
|
Feels good to be back at mugglis, I really missed it.
Har inte loggat in på nästan en och en halv månad, vet faktiskt inte riktigt varför.. :'s 20 feb, 2014 12:24 |
|
Borttagen
|
"With these hands I've done many things. Waged war. Built empires. Discovered new lands. I've touched the life of thousands. Changed the fate of millions. I've held the World in the palm of my hand, and watched it slip through my fingers knowing that tomorrow it could all be mine again."
-Reklam för Viagame. Vackert.. ♥ 20 feb, 2014 12:25 |
|
Solkatten
Elev |
Hittills har det typ bara kommit en massa kassa låtar till Eurovision i år.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 feb, 2014 12:28 |
|
Borttagen
|
Eller hur! 20 feb, 2014 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen