@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Chaemy. Ja, och droppande vatten har jag heller inget emot. ♥♥Droppande vatten och regn♥♥ __ Jag trodde aldrig att jag skulle börja ta mugglis på ett sånt seriöst allvar som jag gör idag. För ungefär ett år sen så gick jag bara in här lite då och då och tyckte att det var ganska roligt här, men sen var det en period då denna sidan var jättetråkig enligt mig. Men jag orkade ändå aldrig ta bort mitt konto och nu är det min favorithemsida. Håller med dig. Eftersom att jag har fått hjälp med några av mina större problem här så känns det nästan som att jag inte kan slita mig ifrån mugglis.
20 feb, 2014 09:19 |
|
baramin
Elev |
sitter på engelskan och är totalt värdelös i vanlig ordning
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 20 feb, 2014 09:32 |
|
Borttagen
|
20 feb, 2014 09:46 |
|
Kim Potter
Elev |
20 feb, 2014 10:11 |
|
Fellrendión
Elev |
20 feb, 2014 10:40 |
|
Chaemy
Elev |
20 feb, 2014 10:43 |
|
Fellrendión
Elev |
Idag tog jag nagellack för första gången. :3
Inget jag brukar göra men jag ska vara med i en filminspelning.. (bara en amatörfilm då xD)
20 feb, 2014 10:52 |
|
Chaemy
Elev |
Om FYRA minuter måste jag börja min "arbetsdag". Jag har missat så mycket i skolan och nu måste jag verkligen jobba ikapp! D:
Sen så måste jag hålla på till typ klockan tre med bestämda saker bara för att om jag inte gör ett schema för hur jag ska arbeta så arbetar jag inte.
20 feb, 2014 10:56 |
|
Fellrendión
Elev |
20 feb, 2014 10:58 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Kim Potter: Höhö... Idag blir det Köpenhamn då då x) Vad ska du göra där? Ska gå till ett akvarium c': Tydligen jätte coolt cx
20 feb, 2014 11:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen