@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
mtel Var utåtriktad o prata mkt för dig själv. Kan du sälja in dig själv kan du också sälja produkter
19 feb, 2014 22:49 |
|
Kim Potter
Elev |
19 feb, 2014 23:02 |
|
M4L13
Elev |
20 feb, 2014 00:36 |
|
AlexZz
Elev |
20 feb, 2014 00:46 |
|
M4L13
Elev |
yoyo idag ska jag på kryssning ska vakna klockan 6 jag är fortfarande vaken vad gör jag med mitt liv jag borde sova nu ska jag rita teen titans
20 feb, 2014 02:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 feb, 2014 07:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jag är nog för mycket mugglisskadad... Jag till och med drömde om att jag skulle påminna någon om att fortsätta på ett rollspel. :o Molly Evans: Har du inte sportlov nu? Synd om du inte har det. Jag har det i alla fall. Nope :'(♥ hade det förra veckan nu Jag har lov om två veckor Då har du något att längta efter 20 feb, 2014 07:47 |
|
Chaemy
Elev |
Alltså jag har lagt märke till att ljud baserat på vatten, exempelvis vågor, gör mig enormt avslappnad och nöjd.
20 feb, 2014 09:06 |
|
Fellrendión
Elev |
Chaemy. Ja, och droppande vatten har jag heller inget emot.
♥♥Droppande vatten och regn♥♥ __ Jag trodde aldrig att jag skulle börja ta mugglis på ett sånt seriöst allvar som jag gör idag. För ungefär ett år sen så gick jag bara in här lite då och då och tyckte att det var ganska roligt här, men sen var det en period då denna sidan var jättetråkig enligt mig. Men jag orkade ändå aldrig ta bort mitt konto och nu är det min favorithemsida.
20 feb, 2014 09:10 |
|
MizzNina
Elev |
Åh vad längesen det var sen jag lyssnade på Mimikrys Kryptonit. Jag så drunknar i nostalgi från sista året på gymnasiet, när jag formligen knarkade den skivan. ♥
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 feb, 2014 09:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen