@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kola
Elev |
Skrivet av Cola: Skrivet av Kola: Skrivet av Luna Chang: Kunigunda är tydligen et namn hahahaha xD VA?! Jag trodde seriöst att det var en delstat i USA... I know, I suck at geography O.O Ibland är jag verkligen orolig för din utbildning, Lia... xD ♥ Du då! Igår var du helt övertygad om att USA var större än Ryssland! ♥ that's all I got to say 19 feb, 2014 22:02 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Kim Potter: Varför blir jag alltid så glad när någon citerar mig på Intresseklubben antecknar? .-. Gjorde jag dig glad nu? =)) JAA C': när brevet lyste rosa jag ba': "Oh, tänk om någon citerade mig i Intresseklubben antecknar om att jag blir glad när någon gör det? :3" Och så såg jag att du, fina Chaemy hade gjort det :'D #happy
19 feb, 2014 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: RÄDDRÄDDRÄDD Varförvarförvarför??? För en jobbintervju i morgon, och jag behöver verkligen jobbet. Har suttit och tränat lite nu, men är rädd att de ställer frågar som jag inte kommer kunna svara på. 19 feb, 2014 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: RÄDDRÄDDRÄDD Varförvarförvarför??? För en jobbintervju i morgon, och jag behöver verkligen jobbet. Har suttit och tränat lite nu, men är rädd att de ställer frågar som jag inte kommer kunna svara på. Ojdå, jag håller tummarna för dig imorgon Lycka till! 19 feb, 2014 22:09 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: RÄDDRÄDDRÄDD Varförvarförvarför??? För en jobbintervju i morgon, och jag behöver verkligen jobbet. Har suttit och tränat lite nu, men är rädd att de ställer frågar som jag inte kommer kunna svara på. Lycka till ;3 håller tummarna!
19 feb, 2014 22:12 |
|
Obliviate_
Elev |
MTEL Vilket jobb?
19 feb, 2014 22:18 |
|
Luna Chang
Elev |
Ensam hemma i två dagar mitt i veckan.
Snart sätta sig ner med mamma och ställa mig i bostadskö i flera städer. Påbörja körkort snart. När blev jag nog gammal för sånt här? Hej 19 feb, 2014 22:25 |
|
Borttagen
|
Ett säljarjobb där jag kommer ringer upp redan befintliga kunder. Men det finns bara en plats ;o Kim Potter Tack! det känns som att jag kommer att behöva en trupp tummar. Sorgfågel Tack du också! 19 feb, 2014 22:28 |
|
M4L13
Elev |
19 feb, 2014 22:36 |
|
Ginny00
Elev |
Behöver inte gå till skolan imorgon!! Wohoo
19 feb, 2014 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen