@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av lunalovegood!!: Maw, vad är det? :Cpå lördag kommer jag inte göra något annat än att gråta och tycka hemskt synd om mig själv. det finns många personer i världen det är mer synd om men seriöst lskfrhgmldf går och gräver ner mig 19 feb, 2014 19:37 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: äh nothingSkrivet av lunalovegood!!: Maw, vad är det? :C på lördag kommer jag inte göra något annat än att gråta och tycka hemskt synd om mig själv. det finns många personer i världen det är mer synd om men seriöst lskfrhgmldf går och gräver ner mig bara att jag missar den himla konserten ; - ; 19 feb, 2014 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lunalovegood!!: Inte YOHIO-konserten, va? :OSkrivet av Borttagen: äh nothingSkrivet av lunalovegood!!: Maw, vad är det? :C på lördag kommer jag inte göra något annat än att gråta och tycka hemskt synd om mig själv. det finns många personer i världen det är mer synd om men seriöst lskfrhgmldf går och gräver ner mig bara att jag missar den himla konserten ; - ; Synd om dig oavsett! Kraaaam! ♥ 19 feb, 2014 19:39 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: ne jag kommer till stockholm i maj, det gör jag.Skrivet av lunalovegood!!: Inte YOHIO-konserten, va? :OSkrivet av Borttagen: äh nothingSkrivet av lunalovegood!!: Maw, vad är det? :C på lördag kommer jag inte göra något annat än att gråta och tycka hemskt synd om mig själv. det finns många personer i världen det är mer synd om men seriöst lskfrhgmldf går och gräver ner mig bara att jag missar den himla konserten ; - ; Synd om dig oavsett! Kraaaam! ♥ jag kan bara inte ta mig till närcon nu i helgen och se crestillion ._. wähä men tack söti owo 19 feb, 2014 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lunalovegood!!: Aw Skrivet av Borttagen: ne jag kommer till stockholm i maj, det gör jag.Skrivet av lunalovegood!!: Inte YOHIO-konserten, va? :OSkrivet av Borttagen: äh nothingSkrivet av lunalovegood!!: Maw, vad är det? :C på lördag kommer jag inte göra något annat än att gråta och tycka hemskt synd om mig själv. det finns många personer i världen det är mer synd om men seriöst lskfrhgmldf går och gräver ner mig bara att jag missar den himla konserten ; - ; Synd om dig oavsett! Kraaaam! ♥ jag kan bara inte ta mig till närcon nu i helgen och se crestillion ._. wähä men tack söti owo 19 feb, 2014 19:45 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 19 feb, 2014 19:50 |
|
Chaemy
Elev |
19 feb, 2014 19:51 |
|
Borttagen
|
*ramlar av stolen*
19 feb, 2014 20:14 |
|
LunaLovegood1
Elev |
19 feb, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
Percy Jackson alltså ♥♥♥♥♥
19 feb, 2014 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen