Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15661 15662 15663 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av lunalovegood!!:
på lördag kommer jag inte göra något annat än att gråta och tycka hemskt synd om mig själv.
det finns många personer i världen det är mer synd om men seriöst lskfrhgmldf
går och gräver ner mig
Maw, vad är det? :C

19 feb, 2014 19:37

lunalovegood!!
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lunalovegood!!:
på lördag kommer jag inte göra något annat än att gråta och tycka hemskt synd om mig själv.
det finns många personer i världen det är mer synd om men seriöst lskfrhgmldf
går och gräver ner mig
Maw, vad är det? :C
äh nothing
bara att jag missar den himla konserten ; - ;

19 feb, 2014 19:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av lunalovegood!!:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lunalovegood!!:
på lördag kommer jag inte göra något annat än att gråta och tycka hemskt synd om mig själv.
det finns många personer i världen det är mer synd om men seriöst lskfrhgmldf
går och gräver ner mig
Maw, vad är det? :C
äh nothing
bara att jag missar den himla konserten ; - ;
Inte YOHIO-konserten, va? :O
Synd om dig oavsett! Kraaaam! ♥

19 feb, 2014 19:39

lunalovegood!!
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lunalovegood!!:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lunalovegood!!:
på lördag kommer jag inte göra något annat än att gråta och tycka hemskt synd om mig själv.
det finns många personer i världen det är mer synd om men seriöst lskfrhgmldf
går och gräver ner mig
Maw, vad är det? :C
äh nothing
bara att jag missar den himla konserten ; - ;
Inte YOHIO-konserten, va? :O
Synd om dig oavsett! Kraaaam! ♥
ne jag kommer till stockholm i maj, det gör jag.
jag kan bara inte ta mig till närcon nu i helgen och se crestillion ._.
wähä
men tack söti owo

19 feb, 2014 19:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av lunalovegood!!:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lunalovegood!!:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lunalovegood!!:
på lördag kommer jag inte göra något annat än att gråta och tycka hemskt synd om mig själv.
det finns många personer i världen det är mer synd om men seriöst lskfrhgmldf
går och gräver ner mig
Maw, vad är det? :C
äh nothing
bara att jag missar den himla konserten ; - ;
Inte YOHIO-konserten, va? :O
Synd om dig oavsett! Kraaaam! ♥
ne jag kommer till stockholm i maj, det gör jag.
jag kan bara inte ta mig till närcon nu i helgen och se crestillion ._.
wähä
men tack söti owo
Aw

19 feb, 2014 19:45

Luna Chang
Elev

Avatar


http://ask.fm/LunaChang

Fråga någon?

Hej

19 feb, 2014 19:50

Chaemy
Elev

Avatar



Är hon inte söt?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

19 feb, 2014 19:51

Borttagen

Avatar


*ramlar av stolen*

19 feb, 2014 20:14

LunaLovegood1
Elev

Avatar


Har ingen aning om vad jag ska göra o: vill titta på teen wolf men orkar typ inte .-.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

19 feb, 2014 20:18

Borttagen

Avatar


Percy Jackson alltså ♥♥♥♥♥

19 feb, 2014 20:19

1 2 3 ... 15661 15662 15663 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.