@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Syrup: Skrivet av Borttagen: Syrup: Var det värt pengarna då? Har det på wishlist på Steam, men vet inte riktigt om jag vill köpa det ännu Jadå, helt klart! Fast vet ju varken hur mycket det kostar på steam eller vad du tycker om Jack och Sherlock, men eftersom jag köpte det billigt på tradera och jag är extremt fascinerad av Jack The Ripper och gillar Sherlock ganska mycket så blev jag ju helt nöjd med spelet! Om du inte har något emot det kan du ju se på typ någon trailer eller något. Och spelet är ganska svårt också Jag har en ganska störd fascination av Jack the Ripper ^^; Och jag har blivit intresserad av Sherlock de senaste åren med de nya filmerna och BBC Sherlock Men jag tror att det är ganska svårt att inte vara stört fascinerad av Jack om man är fascinerad av allt om honom, eller något. (Fast sedan behöver man ju itne vara som mig och sitta fyra timmar per vecka och lusläsa varenda bok i biblioteket om honom. Men det finns ju extremt mycket "värre" personer som ägnar hela sin livstid åt det. Ägnar bara några timmar hemmavid också) Jag tror också att detta spel borde vara något i din smak i sådana fall. Och 19,99€ är iofs inte mycket för det kan jag ju inte säga. Jag tror nog att du borde skaffa det, helt klart!
19 feb, 2014 16:33 |
|
Borttagen
|
Ser på samma film för 4 gången idag... Lalala
19 feb, 2014 16:37 |
|
baramin
Elev |
ska gå vilse igen ikväll hej hej
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 feb, 2014 16:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ser på samma film för 4 gången idag... Lalala Vad heter filmen? 19 feb, 2014 17:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: The Vampire's Assistant haha xDSkrivet av Borttagen: Ser på samma film för 4 gången idag... Lalala Vad heter filmen? 19 feb, 2014 17:05 |
|
Borttagen
|
Det känns så konstigt att det här är sista terminen på mellanstadiet. Vi kommer snart byta lärare, och den vi har nu är bäst och finast och snällast och underbarigast och shhfgdfh jag kommer saknaaaaa henne <///3
19 feb, 2014 17:06 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jag är nog för mycket mugglisskadad... Jag till och med drömde om att jag skulle påminna någon om att fortsätta på ett rollspel. :o Molly Evans: Har du inte sportlov nu? Synd om du inte har det. Jag har det i alla fall. Nope :'(♥ hade det förra veckan nu Jag har lov om två veckor Hej 19 feb, 2014 17:46 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag har ätit sushi två gången på 3 dagar och jag är fortfarande grymt sugen på det, haha.
Det är även riktigt kul att göra egen sushi! 19 feb, 2014 17:55 |
|
Borttagen
|
Hur många minuter går det på 294 sekunder? Orkar inte räkna .__.
19 feb, 2014 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hur många minuter går det på 294 sekunder? Orkar inte räkna .__. 1 min är ju 60 sekunder. 60*2=120 60*3=180 60*4=240 60*5=300 ^^ 19 feb, 2014 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen