@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Frivolt: Varför kan jag inte Accio?! -.- (Vill ha ngt att äta men vill inte resa på mig för att min katt ligger och sover på kudden bakom mig och hon kommer både vakna och ramla ner om jag flyttar på mig..Dagens i-landsproblem) Ja du, Accio hade varit awesome att kunna! Sen tycker jag inte det är ett i-landsproblem, du bryr dig om din katt bara Ja, att det hade!! x) varför kan vi inte det för?! haha jaa, iofs! Du har så rätt Världen hade varit bättre med magi helt enkelt, det bara är så! xD Haha, men va bra ^^ ![]()
19 feb, 2014 15:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Chaemy: Tekniskt sett så kan du ju ringa en kompis. Du kan bara inte träffa en kompis Eller så har hon så ont i halsen att hon inte KAN prata, men ringa går ju iofs.. :O 19 feb, 2014 15:45 |
|
Hermione. Granger
Elev |
19 feb, 2014 15:49 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Har gjort lunch till mig, pappa och syrran. Dammsugit i hela huset, cyklat för första gången i år och nu bakat kakor. Känner mig produktiv.
19 feb, 2014 15:51 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Hermione. Granger: Kan inte ''Let it go'' bara let it go AWAY FRÅN MITT HUVUD? Haha, du får la ersätta den med någon annan låt? xD du kan ju alltid lyssna på tio timmars variationen av "Taking the hobbits to Isengard" xD då borde den go away från ditt huvud ![]()
19 feb, 2014 15:51 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Hermione. Granger: Kan inte ''Let it go'' bara let it go AWAY FRÅN MITT HUVUD? Haha, du får la ersätta den med någon annan låt? xD du kan ju alltid lyssna på tio timmars variationen av "Taking the hobbits to Isengard" xD då borde den go away från ditt huvud Hihi, ja det var ju smart! Känner bara att jag kommer få en annan låt på huvudet då, men det får vi lösa senare!
19 feb, 2014 15:55 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Hermione. Granger: Kan inte ''Let it go'' bara let it go AWAY FRÅN MITT HUVUD? Haha, du får la ersätta den med någon annan låt? xD du kan ju alltid lyssna på tio timmars variationen av "Taking the hobbits to Isengard" xD då borde den go away från ditt huvud Hihi, ja det var ju smart! Känner bara att jag kommer få en annan låt på huvudet då, men det får vi lösa senare! Haha, du är precis som jag xD Låtar fastnar i ett par dagar, sen fastnar nästa låt ett par dagar och i värsta fall så fastnar nästa låt i ett par veckor xD Men man får lösa det bäst det går xD ![]()
19 feb, 2014 15:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione. Granger: Kan inte ''Let it go'' bara let it go AWAY FRÅN MITT HUVUD? Skrivet av Hermione. Granger: Kan inte ''Let it go'' bara let it go AWAY FRÅN MITT HUVUD? Skrivet av Hermione. Granger: Kan inte ''Let it go'' bara let it go AWAY FRÅN MITT HUVUD? Från 'Frozen'?? 19 feb, 2014 16:05 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: Kan inte ''Let it go'' bara let it go AWAY FRÅN MITT HUVUD? Skrivet av Hermione. Granger: Kan inte ''Let it go'' bara let it go AWAY FRÅN MITT HUVUD? Skrivet av Hermione. Granger: Kan inte ''Let it go'' bara let it go AWAY FRÅN MITT HUVUD? Från 'Frozen'?? Ja, jag vet! Visst är den? Det är bara det att jag har haft den liiiite för länge på huvudet! ;D Men den är riktigt bra!
19 feb, 2014 16:08 |
|
Ginny00
Elev |
Jag fryser :C
19 feb, 2014 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen