@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
19 feb, 2014 13:23 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Frivolt: Varför kan jag inte Accio?! -.- (Vill ha ngt att äta men vill inte resa på mig för att min katt ligger och sover på kudden bakom mig och hon kommer både vakna och ramla ner om jag flyttar på mig..Dagens i-landsproblem) Ja du, Accio hade varit awesome att kunna! Sen tycker jag inte det är ett i-landsproblem, du bryr dig om din katt bara Haha ibland när jag sitter i sängen och vill ha något så skriker jag "ACCIO!" fast inget händer.
19 feb, 2014 13:33 |
|
Borttagen
|
Hade nyss typ en grymt konstig dröm??
DeathDownAlex och jag gick runt och klagade på att vi var lite för unga för att ha kunnat vara med i "Den tidiga HP-fandomen" (Typ skoj grejer som hände kring 2009 osv.), så hon undrade varför vi inte bara kunde klä ut oss lite och resa tillbaka i tiden för att vara med på några event? ... En liten stund senare var vi på något fränt sätt i Stockholm typ 2009. Li och EmahS hade planerat typ världens coolaste flashmob. Vi (Drygt 15 pers) skulle: 1. Sy coola kyckling/hön/tupp-kostymer. ![]() ![]() ![]() 2. Ställa oss bekvämt på centralen på kvällen. 3. Fälla upp våra vingar över nyllet. 4. Sova. 5. När det har blivit ljust igen skulle alla bara springa runt som yra höns??? (Idk, jag tror de fick slut på idéer vid steg 4. Menmen. Vet inte varför just Harry Potter-fandom-folk vad tvungna att göra det (istället för att göra typ coola Potter-aktiviteter), men det var fint. Hurra! 19 feb, 2014 13:35 |
|
Hermione. Granger
Elev |
I skolan fick man välja om man ville ha trä/syslöjd. Jag valde trä. Nu gör jag en skål och jag ska sy. Sy. Jag ska sy min skål. Och vet ni vad det värsta är? Jag ska sy med RÖTTER!!!!
Ja rötter, som finns i marken...
19 feb, 2014 13:59 |
|
MizzNina
Elev |
Med tanke på hur ofta den här familjen leker rumpnissar ("vaffö gö hon på detta viset"
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 feb, 2014 14:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag är nog för mycket mugglisskadad... Jag till och med drömde om att jag skulle påminna någon om att fortsätta på ett rollspel. :o Molly Evans: Har du inte sportlov nu? Synd om du inte har det. Jag har det i alla fall. Nope :'(♥ hade det förra veckan nu 19 feb, 2014 14:20 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jag är nog för mycket mugglisskadad... Jag till och med drömde om att jag skulle påminna någon om att fortsätta på ett rollspel. :o Molly Evans: Har du inte sportlov nu? Synd om du inte har det. Jag har det i alla fall. Nope :'(♥ hade det förra veckan nu Synd...
19 feb, 2014 14:26 |
|
Borttagen
|
MIN CHOKLAD ÄR SNART SLUT </3 :c
19 feb, 2014 14:28 |
|
Borttagen
|
Jag vill hem nu. Visst ar det mysigt har och att traffa familjen och sa, men jag vill hem.
Idag ska jag iaf aka skridskor med Misha. Sorgligt nar ett barn ar battre pa sant an man sjalv 19 feb, 2014 14:28 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: MIN CHOKLAD ÄR SNART SLUT </3 :c NEEEJ!!! Gå in och stanna där! Man vet aldrig vart Dementorerna ligger och lurar..!!
19 feb, 2014 14:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen