@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
19 feb, 2014 11:30 |
|
Chaemy
Elev |
Jaa! Det är dessutom ett urgulligt namn på en katt tycker jag
19 feb, 2014 11:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jaa! Det är dessutom ett urgulligt namn på en katt tycker jag Men att hon är Aw tack 19 feb, 2014 11:34 |
|
Ginny_Power
Elev |
19 feb, 2014 11:45 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Borttagen: Syrup: Var det värt pengarna då? Har det på wishlist på Steam, men vet inte riktigt om jag vill köpa det ännu Jadå, helt klart! Fast vet ju varken hur mycket det kostar på steam eller vad du tycker om Jack och Sherlock, men eftersom jag köpte det billigt på tradera och jag är extremt fascinerad av Jack The Ripper och gillar Sherlock ganska mycket så blev jag ju helt nöjd med spelet! Om du inte har något emot det kan du ju se på typ någon trailer eller något. Och spelet är ganska svårt också
19 feb, 2014 12:18 |
|
Nordanhym
Elev |
19 feb, 2014 12:25 |
|
Ginny_Power
Elev |
19 feb, 2014 12:50 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Ginny_Power: Oh, smart där! 8D Haha, ibland funkar hjärncellerna som de ska ![]()
19 feb, 2014 12:52 |
|
Frivolt
Elev |
Varför kan jag inte Accio?! -.-
(Vill ha ngt att äta men vill inte resa på mig för att min katt ligger och sover på kudden bakom mig och hon kommer både vakna och ramla ner om jag flyttar på mig..Dagens i-landsproblem) 19 feb, 2014 12:55 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Frivolt: Varför kan jag inte Accio?! -.- (Vill ha ngt att äta men vill inte resa på mig för att min katt ligger och sover på kudden bakom mig och hon kommer både vakna och ramla ner om jag flyttar på mig..Dagens i-landsproblem) Ja du, Accio hade varit awesome att kunna! Sen tycker jag inte det är ett i-landsproblem, du bryr dig om din katt bara ![]()
19 feb, 2014 13:05 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen