@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Jag hade hår ner till ryggslutet fram till igår. Men let’s face it - det är jobbigt att ha långt hår. Det tar förbannat lång tid att borsta, tar tre paket att färga och är i vägen hela, hela tiden. Och jag är sådär fjantig att jag inte känner för att betala massvis med pengar för att gå till frisören för att klippa en frisyr som varar en månad. Så jag samlade ihop allt hår och höll det upp mot taket och klippte det rakt av. Ta-daa! Världens snyggaste frisyr som lägger sig i perfekta tapper/etapper eller vad det nu heter i sånadär frisörtermer. Acela Scissorhands deluxe. Behövde inte ens jämna till det eller något. Weh wah. Jag såg bilden du la ut och det blev riktigt fint! Du passar i det Åh, tack! ^_^ Vart la du ut en bild? Skulle gärna vilja se den... that's all I got to say 18 feb, 2014 21:49 |
|
Borttagen
|
18 feb, 2014 21:55 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Facebook ^^ Heter Acela Tesch, men tror mitt konto är "låst" för andra att se - men här är bilden iaf. Tycker verkligen egentligen inte om att vara på bild, "but once in a while you've got to take one for the team", så att säga.. Det blev ju jättesött! :3 that's all I got to say 18 feb, 2014 21:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: Skrivet av Borttagen: Facebook ^^ Heter Acela Tesch, men tror mitt konto är "låst" för andra att se - men här är bilden iaf. Tycker verkligen egentligen inte om att vara på bild, "but once in a while you've got to take one for the team", så att säga.. Det blev ju jättesött! :3 ^_^ Tack!! Mycket mer praktiskt, om inte annat.. 18 feb, 2014 21:58 |
|
Nordanhym
Elev |
18 feb, 2014 22:24 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag var ut och gick idag. Först längst med en väg, men sen hittade jag en stig som ledde in i skogen och den såg så lockande ut (hade aldrig varit där förr).
Så jag fortsatt in i skogen, där mötte jag efter en stund en liten bäck, där jag pluta lite, fortsatte med en helt blöt sko o ena knäet på byxorna. Stigen tog slut o jag fortsatte "fritt" kom till en väg som ledde till en gångväg och idare till en park som slutade vid en åker. På andra sidan åkern var vårt hus. Så jag fortsatte över åkern o blev helt geggig, där mötte jag oxå på en bäck som var så bred att jag hamnade gå runt. Sen kom jag hem en timme senare, blöt och lerig. Jag var bara på en promenad 18 feb, 2014 23:38 |
|
M4L13
Elev |
mEN VA HALLÅ KLOCKAN VAR JU TYP 7
JAG KOLLA FÖR TYP 20 MIN SEN OCH DEN VAR 7 OCH NU ÄR DEN TOLV VAD I HELVETE HÄNDE SIMS
19 feb, 2014 00:01 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av M4L13: mEN VA HALLÅ KLOCKAN VAR JU TYP 7 JAG KOLLA FÖR TYP 20 MIN SEN OCH DEN VAR 7 OCH NU ÄR DEN TOLV VAD I HELVETE HÄNDE SIMS Sims gör så mot din hjärna ![]()
19 feb, 2014 00:07 |
|
Borttagen
|
Klockan är 1 och jag är inte det minsta trött ännu heller... Gaaahh
19 feb, 2014 00:08 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av M4L13: mEN VA HALLÅ KLOCKAN VAR JU TYP 7 JAG KOLLA FÖR TYP 20 MIN SEN OCH DEN VAR 7 OCH NU ÄR DEN TOLV VAD I HELVETE HÄNDE SIMS Det kallas Sims magi x)
19 feb, 2014 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen