@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jeez, jag är så nervös! Skickade iväg ett gäng CV:n i morse. Och TRE ställen ringde upp idag och ville se mig på intervju. Har intervju torsdag, fredag och lördag. Mitt cv rockar i varje fall, frågan är om jag gör det. 18 feb, 2014 19:54 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fellrendión - Jag håller med dig, jag tycker hela serien är dålig, den har fel budskap (tillexempel att de är så dumma mot Meg, antagligen för hon är tjej) Nä, det är inte därför. Det är för att hon är opopulär. Seriöst, till och med familjen retar henne. Sen retar de henne för utseendet. Kallar henne fet, ful, äcklig med mera. ![]()
18 feb, 2014 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Fellrendión - Jag håller med dig, jag tycker hela serien är dålig, den har fel budskap (tillexempel att de är så dumma mot Meg, antagligen för hon är tjej) Nä, det är inte därför. Det är för att hon är opopulär. Seriöst, till och med familjen retar henne. Sen retar de henne för utseendet. Kallar henne fet, ful, äcklig med mera. Det var jag jag tyckte Usch 18 feb, 2014 19:58 |
|
Ginny_Power
Elev |
18 feb, 2014 20:14 |
|
Fellrendión
Elev |
18 feb, 2014 20:14 |
|
stellaa
Elev |
18 feb, 2014 21:00 |
|
Nordanhym
Elev |
18 feb, 2014 21:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Jag hade hår ner till ryggslutet fram till igår. Men let’s face it - det är jobbigt att ha långt hår. Det tar förbannat lång tid att borsta, tar tre paket att färga och är i vägen hela, hela tiden. Och jag är sådär fjantig att jag inte känner för att betala massvis med pengar för att gå till frisören för att klippa en frisyr som varar en månad. Så jag samlade ihop allt hår och höll det upp mot taket och klippte det rakt av. Ta-daa! Världens snyggaste frisyr som lägger sig i perfekta tapper/etapper eller vad det nu heter i sånadär frisörtermer. Acela Scissorhands deluxe. Behövde inte ens jämna till det eller något. Weh wah. Jag såg bilden du la ut och det blev riktigt fint! Du passar i det Åh, tack! ^_^ 18 feb, 2014 21:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
18 feb, 2014 21:46 |
|
baramin
Elev |
Idag har jag övat på att gå vilse i min nya stad. Det gick helt okej, men är så ovan vid trottoarer så jag vet inte vad.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 18 feb, 2014 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen