@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hade hår ner till ryggslutet fram till igår. Men let’s face it - det är jobbigt att ha långt hår. Det tar förbannat lång tid att borsta, tar tre paket att färga och är i vägen hela, hela tiden. Och jag är sådär fjantig att jag inte känner för att betala massvis med pengar för att gå till frisören för att klippa en frisyr som varar en månad. Så jag samlade ihop allt hår och höll det upp mot taket och klippte det rakt av. Ta-daa! Världens snyggaste frisyr som lägger sig i perfekta tapper/etapper eller vad det nu heter i sånadär frisörtermer. Acela Scissorhands deluxe. Behövde inte ens jämna till det eller något. Weh wah. Jag såg bilden du la ut och det blev riktigt fint! Du passar i det Hej 18 feb, 2014 17:59 |
|
Elma00
Elev |
18 feb, 2014 18:00 |
|
Kim Potter
Elev |
18 feb, 2014 18:02 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 18 feb, 2014 18:03 |
|
Lills
Elev |
Någon annan här som ska si/har sett Piloten för den nya serien Starcrossed? Vet någon en bra sida där man kan se den? Sidan jag ser på nu är otroligt trög, men hittar ingen bättre. ._.
![]()
18 feb, 2014 18:04 |
|
Caty Delacour
Elev |
18 feb, 2014 19:25 |
|
Borttagen
|
Vad ska man skriva på en insändare??
18 feb, 2014 19:36 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag ogillar Family Guy jättemycket.
De mobbar hela tiden Meg och skämtar om att karaktären är deprimerad och allt. Seriöst, jag äcklas. Det är inte humor, även om hon är fiktiv så är det bara hemskt. ___ Btw, 1944. Okej, hur kommer det sig att jag alltid skriver det när det är 1944 och inte ett annat år? -.- Nu blev klockan 1945..
18 feb, 2014 19:43 |
|
Borttagen
|
Fellrendión - Jag håller med dig, jag tycker hela serien är dålig, den har fel budskap (tillexempel att de är så dumma mot Meg, antagligen för hon är tjej)
18 feb, 2014 19:51 |
|
adliitam
Elev |
18 feb, 2014 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen