@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ny skola idag :o
18 feb, 2014 17:22 |
|
GodricGryffindore
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ny skola idag :o Gick det bra? Uggla mig!!! 18 feb, 2014 17:23 |
|
Hermione. Granger
Elev |
18 feb, 2014 17:35 |
|
Kim Potter
Elev |
18 feb, 2014 17:36 |
|
baramin
Elev |
Ensam i min nya lägenhet för första gången och livrädd. Vill ha nån att hålla i handen.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 18 feb, 2014 17:46 |
|
Borttagen
|
Är så otroligt stolt över min klass. Fantastiskt duktiga är de, tredje bästa i Norrbotten ♥
Det enda jobbiga är att Ormbergsskolan vann. Igen. Inte för att de inte är duktiga, för det är klart att de är, men de är så dryga. Vi mötte dem förra året i finalen och förlorade med 7-3, C skrev ut att vi kom tvåa och typ "Vi vann nästan" (eller liknande) så skrev en av tjejerna på Ormbergsskolan "Ja, nästan och nästan, det var ju total utklassning från vår sida" Hände ju såklart mindre roliga grejer också... 18 feb, 2014 17:47 |
|
Chaemy
Elev |
18 feb, 2014 17:47 |
|
Borttagen
|
Jag hade hår ner till ryggslutet fram till igår. Men let’s face it - det är jobbigt att ha långt hår. Det tar förbannat lång tid att borsta, tar tre paket att färga och är i vägen hela, hela tiden. Och jag är sådär fjantig att jag inte känner för att betala massvis med pengar för att gå till frisören för att klippa en frisyr som varar en månad.
Så jag samlade ihop allt hår och höll det upp mot taket och klippte det rakt av. Ta-daa! Världens snyggaste frisyr som lägger sig i perfekta tapper/etapper eller vad det nu heter i sånadär frisörtermer. Acela Scissorhands deluxe. Behövde inte ens jämna till det eller något. Weh wah. 18 feb, 2014 17:50 |
|
Kola
Elev |
that's all I got to say 18 feb, 2014 17:52 |
|
Kim Potter
Elev |
18 feb, 2014 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen