@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 feb, 2014 15:19 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 feb, 2014 15:19 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: MMMM Skrivet av cikki: Jag sitter och äter kaksmet :333 hade inget smör så XD Cookies 18 feb, 2014 15:26 |
|
Borttagen
|
Ska snart till stan och träffa ett till potterhead som jag aldrig träffat innan. Ska bli så kul men är lite nervös.
18 feb, 2014 15:28 |
|
Luna Chang
Elev |
18 feb, 2014 15:50 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Borttagen: låter bra Ska snart till stan och träffa ett till potterhead som jag aldrig träffat innan. Ska bli så kul men är lite nervös.
18 feb, 2014 15:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Jag sitter och äter kaksmet :333 hade inget smör så XD När jag är sugen på något så brukar jag blanda ihop chokladbollesmet och sen bara äta den direkt ur skålen :3 18 feb, 2014 16:04 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha XD jag med :333Skrivet av cikki: Jag sitter och äter kaksmet :333 hade inget smör så XD När jag är sugen på något så brukar jag blanda ihop chokladbollesmet och sen bara äta den direkt ur skålen :3 18 feb, 2014 16:07 |
|
Borttagen
|
18 feb, 2014 16:08 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Godare :3 Skrivet av cikki: Skrivet av Borttagen: Haha XD jag med :333 Skrivet av cikki: Jag sitter och äter kaksmet :333 hade inget smör så XD När jag är sugen på något så brukar jag blanda ihop chokladbollesmet och sen bara äta den direkt ur skålen :3 Billigare än godis och lika gott som godis :3 18 feb, 2014 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen