@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Tänkt skriva här igår att svensken kom på första plats och FRANSKISEN på andra. Och om jag skulle ha en höna skulle jag döpa den till BROILER men de är dum humor som kanske ingen riktigt förstår... Förstod den första c:
18 feb, 2014 12:14 |
|
Borttagen
|
Köpte just ett Loke-chokladgrodekort för 7 galleoner
18 feb, 2014 12:35 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Hedwig96: Tänkt skriva här igår att svensken kom på första plats och FRANSKISEN på andra. Och om jag skulle ha en höna skulle jag döpa den till BROILER men de är dum humor som kanske ingen riktigt förstår... Förstod den första c: Så du vet vad franskis är? 18 feb, 2014 12:36 |
|
Hermione. Granger
Elev |
18 feb, 2014 12:38 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Hedwig96: Tänkt skriva här igår att svensken kom på första plats och FRANSKISEN på andra. Och om jag skulle ha en höna skulle jag döpa den till BROILER men de är dum humor som kanske ingen riktigt förstår... Förstod den första c: Så du vet vad franskis är? En fransk is? xD Tänkte att eftersom det var svenSKEN så är det en franskIS men ah vet inte x)
18 feb, 2014 12:40 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Hedwig96: Tänkt skriva här igår att svensken kom på första plats och FRANSKISEN på andra. Och om jag skulle ha en höna skulle jag döpa den till BROILER men de är dum humor som kanske ingen riktigt förstår... Förstod den första c: Så du vet vad franskis är? En fransk is? xD Tänkte att eftersom det var svenSKEN så är det en franskIS men ah vet inte x) ahhaha, logiskt, men jag var nog inte så påhittig. Jag talade om en fransman men sa franskisen! Och detta är franskis 18 feb, 2014 12:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Nu vill jag ha franskisar och hamburgare... xD Du gjorde mig hungrig D:<Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Hedwig96: Tänkt skriva här igår att svensken kom på första plats och FRANSKISEN på andra. Och om jag skulle ha en höna skulle jag döpa den till BROILER men de är dum humor som kanske ingen riktigt förstår... Förstod den första c: Så du vet vad franskis är? En fransk is? xD Tänkte att eftersom det var svenSKEN så är det en franskIS men ah vet inte x) ahhaha, logiskt, men jag var nog inte så påhittig. Jag talade om en fransman men sa franskisen! Och detta är franskis 18 feb, 2014 12:53 |
|
Hedwig96
Elev |
18 feb, 2014 13:00 |
|
Syrup
Elev |
bearlindo: Sherlock Holmes vs Jack the Ripper :3 Det tog slut alldeles för fort! Det tog mig bara 3 ½ dag D: Får spela om det senare igen xD
18 feb, 2014 13:05
Detta inlägg ändrades senast 2014-02-18 kl. 13:53
|
|
Fellrendión
Elev |
18 feb, 2014 13:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen