@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
18 feb, 2014 09:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: bearlindo: Nä, jag vet knappt vad det är och sen går jag inte på konvent, tyvärr. Okej 18 feb, 2014 09:57 |
|
Hermione. Granger
Elev |
18 feb, 2014 10:09 |
|
Borttagen
|
18 feb, 2014 10:19 |
|
Borttagen
|
i uppsala men anmälan är stängd 18 feb, 2014 10:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: i uppsala men anmälan är stängd Undrade bara ^^ går aldrig på konvent själv. 18 feb, 2014 10:37 |
|
Hermione. Granger
Elev |
18 feb, 2014 11:29 |
|
Kintsugi
Prefekt |
.....arbetsintervju om ett par timmar. Hur jag än vänder och vrider på att det bara är att köra mitt race, och vara den glada tjej jag alltid är så kan nerverna uppenbart inte hålla sig i schack. Vet inte vad som är värt - gå rätt in och göra sin intervju eller att först lyssna på en duo som kommer gå igenom lite vad allt handlar om, för att vi andra sedan skall presentera oss inför varandra. aaaaahahahahahah nervo nervo nervo scenskräck... DET KOMMER GÅ ASBRA!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 feb, 2014 11:32 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Hermione. Granger: ~Do you wanna build a snowman?~ ~Of course I want to build a snownan~ Lund klockan ett dårrå c:
18 feb, 2014 11:45 |
|
Hedwig96
Elev |
Tänkt skriva här igår att svensken kom på första plats och FRANSKISEN på andra.
Och om jag skulle ha en höna skulle jag döpa den till BROILER men de är dum humor som kanske ingen riktigt förstår... 18 feb, 2014 11:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen