@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
17 feb, 2014 23:31 |
|
M4L13
Elev |
jag är hungrig
vet inte om det finns mat can anyone feel me --------- hA OKEJ KOLLADE PÅ AFTERSHOCK PT 1 OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG PÅ TERRA SERIÖST SATT OCH SKAKA AV VREDE HOPPAS HON BLIR TORTERAD OCH DÖDAD SÅ JÄVLA HÅRT OCH BLODIGT FAN JÄVLA ÄCKEL HATAR HENNE VERKLIGEN ÄCKEL KAN INTE BESKRIVA MITT HAT
18 feb, 2014 00:19 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Jag är trött som as och vill sova, men min dumma katt behagar inte komma in så jag måste sitta uppe en stund till. *suck* Låter som en mamma som väntar på sin dotter efter hon varit ute på dans x) Haha, mer den lilla flickan som inte kan sova utan sitt gosedjur. Som just kom in. Whoop whoop. Och detta är faktiskt en sanning på mer än ett sätt, för jag insåg för nåt år sen att Sixten ser ut precis som den nallen jag hade när jag var liten, (förutom då att han är en katt och nallen är en björn), och han ligger på samma ställe i min säng som hon gjorde. Btw, Grease. Jag tror jag precis blev lite förälskad i dig för den signaturen. Woho, nu jan du sova lugnt c: Det kanske är en kattbjörn eller något Yay Grease ♥ Har lite Grease fangirling för tillfället, bara älskar den :3 Den första Grease då inte den andra ;P Åh nu lät du lite som Lotta på Bråkmakargatan "Det är ingen gris, det är en grisbjörn!" Första filmen,. ♥ Jag lyckades göra mina systrar galna med den. Det var den första filmen som jag kollade på jättemånga gånger under en och samma vecka. Personligen så gillar jag dock tvåan, inte hela, inte sista sången som känns som en dålig version av "we go together" men, jag gillar karaktärerna och många av låtarna. HAHAHAHAHAHA! Lätt att jag har coolaste katten ever. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 18 feb, 2014 06:26 |
|
Borttagen
|
Jaaaaaaaa skaaaaaa tiiiiiill doktor idag
18 feb, 2014 07:17 |
|
Chaemy
Elev |
18 feb, 2014 07:47 |
|
Hermione. Granger
Elev |
18 feb, 2014 08:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LIA15: Skrivet av Hermione. Granger: Nyborstade tänderrr Det är tråkigt att borsta tänderna. >.< Själv har man en eltandborste med trådlös uppkoppling mot ett tidtagar ur som står på handfatet. Det startar så fort man börjar borsta och stannar så fort man slutar. På så vis kan man lätt hålla koll på hur långe man borstar. Sen innehåller även den en guide till vart ip munnen man ska borsta och det är bra för då riskerar man inte att missa nån stans. Lite avancerat kan tyckas men väldigt praktiskt. Fick den när jag fyllde och sklle aldrig köpa den själv då den annars är svindyr.P Skrivet av Obliviate_: uff- håller på o bli sjuk D: Hoppas det inte blir värre. Skrivet av Chaemy: Skrivet av Obliviate_: uff- håller på o bli sjuk D: Jag ÄR sjuk. Har fått en dunderförkylning över mig, och jag vet att den inte kommer att ge sig för än om ett bra tag. Krya på dig! ♥ Krya på dej Skrivet av Syrup: Ååh, jag har precis klarat ut mitt senaste awesomiga spel så nu vet jag inte vad jag ska göra resten av veckan... Kanske spela vidare på Skyrim eller AC Black Flag... Vi får se. Men spelet som jag nyss kört ut var tusan ett av de mest roligaste och bästa spel jag spelat då man fick tänka en hel massa själv! Vilkett spel var det du klarade? 18 feb, 2014 08:38 |
|
Chaemy
Elev |
18 feb, 2014 08:53 |
|
Fellrendión
Elev |
Min katt är jättebra på att klättra!
Det enda som kan verka skumt är att hon inte klättrar på väggar eller något... hon klättrar UNDER soffor och sängar.
18 feb, 2014 09:21 |
|
Borttagen
|
18 feb, 2014 09:36 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen