@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Imorrn har vi läsförståelse i spanskan... trök...
17 feb, 2014 22:37 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av MizzNina: Jag är trött som as och vill sova, men min dumma katt behagar inte komma in så jag måste sitta uppe en stund till. *suck* Låter som en mamma som väntar på sin dotter efter hon varit ute på dans x) ![]() "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 feb, 2014 22:38 |
|
Consectetuer
Elev |
Jag vill ha imorgon morgon. Bara delen innan skolan. Och kanske rasterna. Jag vill vara ledig. Jag vill kunna umgås med de jag vill umgås med mest UTAN andra. Whyyyy
17 feb, 2014 22:39 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Jag är trött som as och vill sova, men min dumma katt behagar inte komma in så jag måste sitta uppe en stund till. *suck* Låter som en mamma som väntar på sin dotter efter hon varit ute på dans x) Haha, mer den lilla flickan som inte kan sova utan sitt gosedjur. Som just kom in. Whoop whoop. Och detta är faktiskt en sanning på mer än ett sätt, för jag insåg för nåt år sen att Sixten ser ut precis som den nallen jag hade när jag var liten, (förutom då att han är en katt och nallen är en björn), och han ligger på samma ställe i min säng som hon gjorde. Btw, Grease. Jag tror jag precis blev lite förälskad i dig för den signaturen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 feb, 2014 22:42 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Jag är trött som as och vill sova, men min dumma katt behagar inte komma in så jag måste sitta uppe en stund till. *suck* Låter som en mamma som väntar på sin dotter efter hon varit ute på dans x) Haha, mer den lilla flickan som inte kan sova utan sitt gosedjur. Som just kom in. Whoop whoop. Och detta är faktiskt en sanning på mer än ett sätt, för jag insåg för nåt år sen att Sixten ser ut precis som den nallen jag hade när jag var liten, (förutom då att han är en katt och nallen är en björn), och han ligger på samma ställe i min säng som hon gjorde. Btw, Grease. Jag tror jag precis blev lite förälskad i dig för den signaturen. Woho, nu jan du sova lugnt c: Det kanske är en kattbjörn eller något Yay Grease ♥ Har lite Grease fangirling för tillfället, bara älskar den :3 Den första Grease då inte den andra ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 feb, 2014 22:46 |
|
Frivolt
Elev |
Det är alpint imorgon 6.30.....Jag vill se det...men hur i sjuttsingen ska jag orka stiga upp då? xD herreguuud....
vad ska jag göra?! D: 17 feb, 2014 22:48 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 feb, 2014 22:52 |
|
Syrup
Elev |
Ååh, jag har precis klarat ut mitt senaste awesomiga spel så nu vet jag inte vad jag ska göra resten av veckan... Kanske spela vidare på Skyrim eller AC Black Flag... Vi får se. Men spelet som jag nyss kört ut var tusan ett av de mest roligaste och bästa spel jag spelat då man fick tänka en hel massa själv!
17 feb, 2014 23:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av M4L13: dET ÄR EN NY DAG, NYA MÅL OCH FÖRSTA DAGEN Å MITT NYA LIV!! har gjort en hel planering inför dagen! 12.00 göra bananpannkakor åt min kära syster 13.00 sitta vid datorn och gråta över Teen Titans 14.00 bli uttvingad av min syster att vara i snön 15.00 ska egentligen på konfirmationsträff här men jag har ingen skjuts well ehm Teen Titans!!!11 16.00 mER DATORTID OCH MER FEELS PGA TEEN TITANS 17.00 ligga på golvet och gråta över teen titans 18.00 äta mat 20.00 skrika pga teen titans 21.00 skrika och gråta på golvet pga teen titans 22.00 ligga i forsterställning och tänka om hela mitt liv pga teen titans 23.00 teen titans 00.00 tEEN TITANS 01.00 TEEEN TITAAAAANS 02.00 kanske rita lite för att lugna ner mig (teen titans) 03.00 bli tillsagd av pappa att gå o lägga mig, fräsa åt honom 04.00 teen titans och gå o lägga mig känns så härligt med ett nytt schema! kanske inte mest healthy, but that's what you gotta deal with om man har internet vill du se mitt schema? 11.45 Kolla på Teen Wolf 22.00 Kolla på Teen Wolf och lägga mig (därimellan äta lite då och då men antagligen titta samtidigt, och sen förhoppningsvis inte gå på handbollen pga lat) saker som börjar med Teen kan verkligen förstöra ens liv huh oh ja verkligen är typ förkrossad för imorgon ska jag simma med ett par kompisar sure det ska bli roligt men tisdagar är typ den enda lediga dag jag har så kommer få teen wolf cravings </3
17 feb, 2014 23:24 |
|
Fellrendión
Elev |
17 feb, 2014 23:29 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen