@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LIA15
Elev |
17 feb, 2014 20:48 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av LIA15: Skrivet av Hermione. Granger: Nyborstade tänderrr Det är tråkigt att borsta tänderna. >.< Jag vet! Och jätteäckligt! Därför blir jag så glad för att jag redan har gjort det
17 feb, 2014 20:50 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Mitt lov ser så fruktansvärt bra ut just nu. Idag träffade jag min bästa vän. Imorgon ska jag umgås med min mamma. På onsdag träffar jag en vän till mig som jag inte har träffat på drygt ett år. På torsdag ska jag äta lunch hos mormor.
Och sen det som jag ser mest fram emot - nu i helgen ska jag träffa en nära vän till mig som jag inte har träffat på länge som jag saknar en hel del. Dessutom ska vi ut och dansa dansa dansa. I söndags såg det ut som om jag mest bara skulle sitta ensam hela lovet (förutom nu i helgen då) vilket kändes rätt surt. Nu har jag planer för varenda dag. Wooo. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 17 feb, 2014 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av Fellrendión: Jag brukar läsa minuter som år, 1944 var ett intressant år. (Det är en del av Andra Världskriget). Hihi, vad roligt! Haha, nu kommer jag också börja göra det. ;D 17 feb, 2014 21:01 |
|
Verro_Luna
Elev |
Om 15 timmar (Iiiih ♥) sitter jag i bilen (buuuh </3) påväg till Tahko :3
Ska bli skit kul ♥ orsak 1. Det är Tahko xD 2. Våra kusiner är där 3. Det är mer vinter än här 4. Missar skolan (*katching, katching) Längtaaaaaaaaaaaaaar ♥
17 feb, 2014 21:08 |
|
Borttagen
|
Ska äta kyckling till lunch imorgon. Med småtomter. Och minibaguette. Och jag ska dricka loka. Och sedan ska jag äta en muffins. DET NI
17 feb, 2014 21:09 |
|
Hermione. Granger
Elev |
17 feb, 2014 21:11 |
|
yerAwizardThea
Elev |
17 feb, 2014 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: ska du gå upp om två timmar för? Jag ska stiga upp om två timmar och jag kan inte sova. Joy. Skulle med ett flyg till Berlin ^^ (woop, dåligt men exicterande wi-fi i hotellet) 17 feb, 2014 21:34 |
|
scarhead
Lärare |
17 feb, 2014 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen