Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15632 15633 15634 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag äter grus :3

17 feb, 2014 14:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill att nån typ loggar in... Som ErisedStone... Lalalala Elleer S- Siriusis!!! BTW S! JAG ÄR IDA/LAMA VA DU NU KALLAR MIG. LOGGA IN PÅ SKAJJP
Nu är jag inne

17 feb, 2014 14:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill att nån typ loggar in... Som ErisedStone... Lalalala Elleer S- Siriusis!!! BTW S! JAG ÄR IDA/LAMA VA DU NU KALLAR MIG. LOGGA IN PÅ SKAJJP
Nu är jag inne
Bra

17 feb, 2014 14:30

Kim Potter
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Kola:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Borttagen:




This is crazy!! Klarade precis lever 1 på Geometry Dash.


Har klarat de tre första jag :p men grattis!


Är den gratis? :OO


LIAR!!

Haha, näe då. Men jag hade klarat kanske 10 procent igår när jag satte igång att spela. Har bara demoversionen ännu å kan inte spela mer.



Åh, jag har light versionen så jag har fyra "levels"^^

Har också den c; Det är några i min klass som köpt fulla versionen
Me: Why? O.O


Vad heter light versionen? Vaddå why? Fatta vad jag skall nöta fulla versionen sen


Det är ett irriterande spel där man hoppar över kuber och trianglar o.o

Du beskrev just vad jag tänkte när jag läste igenom er lilla konversation.. c:


[Försöker tumma men har inte fler tummar]
NOO D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

17 feb, 2014 14:33

Siriusis
Elev

Avatar


Haaj uhmm... skulle ni kanske vilja kolla in min blogg lite snabbt? Har lagt upp bilder från stallet.
http://umiifyy.bloggplatsen.se/

Hai

17 feb, 2014 15:01

M4L13
Elev

Avatar


jAG HAR ETT MONSTER SOM HETER FEELS INOM MIG SOM ÄTER MIG INNIFRÅN UT

-----

oCH PAPPA FÖRSÖKER SÄGA ÅT MIG ATT GÖRA ALLT FÖRFAN SLUTA SÄGA ÅT MIG VAD JAG SKA GÖRA HALLÅ JAG OCH ANNIE SKULLE GÅ UT O GÅ OCH NU ÄR JAG PISSED OCH TYCKER INTE ATT DET KOMMER BLI KUL WAY TO GO PARTYPOOPER FAN

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

17 feb, 2014 15:08

Solkatten
Elev

Avatar


Precis sett Frozen. Den var bra. ^^ Olaf är bäst hahaha. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 feb, 2014 15:40

Borttagen

Avatar


Allt bra kommer ut December 2014 ;-;
Hobbit 3, Sherlock säsong 4 (tror jag iaf) och Alice in otherlands-kortfilmerna. Varför kan jag inte bara spola fram tiden???

17 feb, 2014 16:01

Sannie
Elev

Avatar

+1


Hahaha, Hapo! xD Tack sötnos, och det gör självklart inget att jag inte fick en dvärg tillbaka, I love you anyway :3

17 feb, 2014 16:05

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Är det bara jag som känner att när man skriver brev så blir allt... Bättre på något sätt? Jag vet inte men just nu så känns det som det. Brevväxlar lite med en släkting i England. Skulle jättegärna ha någon mer att brevväxla med. Spelar ingen roll vart du än bor och så. Uggla mig så kan vi byta adresser och sådant! "Varning för överflöd av entusiasm och brev" (och ibland lite avsaknad av brev :3)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

17 feb, 2014 16:08

1 2 3 ... 15632 15633 15634 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.