@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2014 13:23 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: This is crazy!! Klarade precis lever 1 på Geometry Dash. Har klarat de tre första jag :p men grattis! Är den gratis? :OO LIAR!! Haha, näe då. Men jag hade klarat kanske 10 procent igår när jag satte igång att spela. Har bara demoversionen ännu å kan inte spela mer. Åh, jag har light versionen så jag har fyra "levels"^^ Har också den c; Det är några i min klass som köpt fulla versionen Me: Why? O.O Vad heter light versionen? Vaddå why? Fatta vad jag skall nöta fulla versionen sen Det är ett irriterande spel där man hoppar över kuber och trianglar o.o
17 feb, 2014 13:24 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: This is crazy!! Klarade precis lever 1 på Geometry Dash. Har klarat de tre första jag :p men grattis! Är den gratis? :OO LIAR!! Haha, näe då. Men jag hade klarat kanske 10 procent igår när jag satte igång att spela. Har bara demoversionen ännu å kan inte spela mer. Åh, jag har light versionen så jag har fyra "levels"^^ Har också den c; Det är några i min klass som köpt fulla versionen Me: Why? O.O Vad heter light versionen? Vaddå why? Fatta vad jag skall nöta fulla versionen sen Det är ett irriterande spel där man hoppar över kuber och trianglar o.o Du beskrev just vad jag tänkte när jag läste igenom er lilla konversation.. c: that's all I got to say 17 feb, 2014 13:30 |
|
JOHN3
Elev |
Är det någon som vill uggla med mig? Jag varnar för att jag inte stavar så bra, eftersom att jag bara är 7 år. (Min syster hjälpte mig att skriva det här)
17 feb, 2014 13:31 |
|
M4L13
Elev |
min syster började sjunga på bacon pancakes
hon kollar inte ens på adventure time is this witchcraft
17 feb, 2014 14:04 |
|
Siriusis
Elev |
Keiron VARFÖR VAR DU TVUNGEN ATT KALLA DIG SJÄLV "KEIRON" HÄR?! KAN INTE SOVA PÅ NÄTTERNA LÄNGRE TACK SÅ MYCKET
.---- Var i stallet idag och mötte gosade med hästarna där. Träffade två små troll som heter Fitz och Rudolf. ![]() Hai 17 feb, 2014 14:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: BRA! NU KAN DU VARA VAKEN MED MIG PÅ SKYPE XDKeiron VARFÖR VAR DU TVUNGEN ATT KALLA DIG SJÄLV "KEIRON" HÄR?! KAN INTE SOVA PÅ NÄTTERNA LÄNGRE TACK SÅ MYCKET .---- Var i stallet idag och mötte gosade med hästarna där. Träffade två små troll som heter Fitz och Rudolf. 17 feb, 2014 14:12 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: BRA! NU KAN DU VARA VAKEN MED MIG PÅ SKYPE XD Keiron VARFÖR VAR DU TVUNGEN ATT KALLA DIG SJÄLV "KEIRON" HÄR?! KAN INTE SOVA PÅ NÄTTERNA LÄNGRE TACK SÅ MYCKET .---- Var i stallet idag och mötte gosade med hästarna där. Träffade två små troll som heter Fitz och Rudolf. ehm tyvärr, DATORN EE SÖNDER IGEN VET INTE HUR JAG GÖR DET D: Hai 17 feb, 2014 14:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: ASSÅÅÅH!!!... asdfghjkl HUR KAN DU ??Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: BRA! NU KAN DU VARA VAKEN MED MIG PÅ SKYPE XD Keiron VARFÖR VAR DU TVUNGEN ATT KALLA DIG SJÄLV "KEIRON" HÄR?! KAN INTE SOVA PÅ NÄTTERNA LÄNGRE TACK SÅ MYCKET .---- Var i stallet idag och mötte gosade med hästarna där. Träffade två små troll som heter Fitz och Rudolf. ehm tyvärr, DATORN EE SÖNDER IGEN VET INTE HUR JAG GÖR DET D: 17 feb, 2014 14:15 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: ASSÅÅÅH!!!... asdfghjkl HUR KAN DU ?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: BRA! NU KAN DU VARA VAKEN MED MIG PÅ SKYPE XD Keiron VARFÖR VAR DU TVUNGEN ATT KALLA DIG SJÄLV "KEIRON" HÄR?! KAN INTE SOVA PÅ NÄTTERNA LÄNGRE TACK SÅ MYCKET .---- Var i stallet idag och mötte gosade med hästarna där. Träffade två små troll som heter Fitz och Rudolf. ehm tyvärr, DATORN EE SÖNDER IGEN VET INTE HUR JAG GÖR DET D: I dunno Hai 17 feb, 2014 14:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen