Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15630 15631 15632 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Borttagen:




This is crazy!! Klarade precis lever 1 på Geometry Dash.


Har klarat de tre första jag :p men grattis!


Är den gratis? :OO


LIAR!!

Haha, näe då. Men jag hade klarat kanske 10 procent igår när jag satte igång att spela. Har bara demoversionen ännu å kan inte spela mer.



Åh, jag har light versionen så jag har fyra "levels"^^

17 feb, 2014 11:53

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Borttagen:




This is crazy!! Klarade precis lever 1 på Geometry Dash.


Har klarat de tre första jag :p men grattis!


Är den gratis? :OO


LIAR!!

Haha, näe då. Men jag hade klarat kanske 10 procent igår när jag satte igång att spela. Har bara demoversionen ännu å kan inte spela mer.



Åh, jag har light versionen så jag har fyra "levels"^^

Har också den c; Det är några i min klass som köpt fulla versionen
Me: Why? O.O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

17 feb, 2014 12:27

Frivolt
Elev

Avatar


Blev väckt klockan halv sju i morse, då tyckte Toph att det var dags för lek! Det tyckte inte jag!
Men lyckades dock tillslut få henne o sova nån timme till men sen var det full fart!!


Lilla kisse ♥

17 feb, 2014 12:27

Borttagen

Avatar


Jag känner mig så proffsig... Jag lade mikro pizza i ugnen med plasten på...
BRA IDA!

17 feb, 2014 12:29

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Blev väckt klockan halv sju i morse, då tyckte Toph att det var dags för lek! Det tyckte inte jag!
Men lyckades dock tillslut få henne o sova nån timme till men sen var det full fart!!


Lilla kisse ♥


Höhöhö.
När vi först hade fått vår hund så brukade hon bita mig i håret och slicka mig på örat när jag låg och sov XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

17 feb, 2014 12:31

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Frivolt:
Blev väckt klockan halv sju i morse, då tyckte Toph att det var dags för lek! Det tyckte inte jag!
Men lyckades dock tillslut få henne o sova nån timme till men sen var det full fart!!


Lilla kisse ♥


Höhöhö.
När vi först hade fått vår hund så brukade hon bita mig i håret och slicka mig på örat när jag låg och sov XD


haha aaaw x) Det e gulligt men inte så speciellt uppskattat haha
Toph började jaga mina händer när hon vaknade imorse, och springa runt i sängen o bita på mitt hår x)
Så det va som svårt o ignorera
Men får hoppas att hon sover liiite längre imorgon

17 feb, 2014 12:34

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Frivolt:
Blev väckt klockan halv sju i morse, då tyckte Toph att det var dags för lek! Det tyckte inte jag!
Men lyckades dock tillslut få henne o sova nån timme till men sen var det full fart!!


Lilla kisse ♥


Höhöhö.
När vi först hade fått vår hund så brukade hon bita mig i håret och slicka mig på örat när jag låg och sov XD


haha aaaw x) Det e gulligt men inte så speciellt uppskattat haha
Toph började jaga mina händer när hon vaknade imorse, och springa runt i sängen o bita på mitt hår x)
Så det va som svårt o ignorera
Men får hoppas att hon sover liiite längre imorgon


Haha dawn cx♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

17 feb, 2014 12:36

M4L13
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av M4L13:
dET ÄR EN NY DAG, NYA MÅL OCH FÖRSTA DAGEN Å MITT NYA LIV!!
har gjort en hel planering inför dagen!
12.00 göra bananpannkakor åt min kära syster
13.00 sitta vid datorn och gråta över Teen Titans
14.00 bli uttvingad av min syster att vara i snön
15.00 ska egentligen på konfirmationsträff här men jag har ingen skjuts well ehm Teen Titans!!!11
16.00 mER DATORTID OCH MER FEELS PGA TEEN TITANS
17.00 ligga på golvet och gråta över teen titans
18.00 äta mat
20.00 skrika pga teen titans
21.00 skrika och gråta på golvet pga teen titans
22.00 ligga i forsterställning och tänka om hela mitt liv pga teen titans
23.00 teen titans
00.00 tEEN TITANS
01.00 TEEEN TITAAAAANS
02.00 kanske rita lite för att lugna ner mig (teen titans)
03.00 bli tillsagd av pappa att gå o lägga mig, fräsa åt honom
04.00 teen titans och gå o lägga mig

känns så härligt med ett nytt schema!
kanske inte mest healthy, but that's what you gotta deal with om man har internet


vill du se mitt schema?

11.45 Kolla på Teen Wolf
22.00 Kolla på Teen Wolf och lägga mig
(därimellan äta lite då och då men antagligen titta samtidigt, och sen förhoppningsvis inte gå på handbollen pga lat)

saker som börjar med Teen kan verkligen förstöra ens liv huh

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

17 feb, 2014 12:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Borttagen:




This is crazy!! Klarade precis lever 1 på Geometry Dash.


Har klarat de tre första jag :p men grattis!


Är den gratis? :OO


LIAR!!

Haha, näe då. Men jag hade klarat kanske 10 procent igår när jag satte igång att spela. Har bara demoversionen ännu å kan inte spela mer.



Åh, jag har light versionen så jag har fyra "levels"^^

Har också den c; Det är några i min klass som köpt fulla versionen
Me: Why? O.O


Vad heter light versionen? Vaddå why? Fatta vad jag skall nöta fulla versionen sen

17 feb, 2014 12:53

Borttagen

Avatar


Jag vill att nån typ loggar in... Som ErisedStone... Lalalala Elleer S- Siriusis!!! BTW S! JAG ÄR IDA/LAMA VA DU NU KALLAR MIG. LOGGA IN PÅ SKAJJP

17 feb, 2014 13:04

1 2 3 ... 15630 15631 15632 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.