@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill ha spoortloov
17 feb, 2014 08:24 |
|
Chaemy
Elev |
17 feb, 2014 08:32 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Lillkissen ligger och sover och hon är så himla söt när hon sover ♥ Gullekatt, du gör mitt hjärta så lyckligt! Hoppas bara att du är lugn inatt också Hur ser hon ut ? :3 och vad ska hon heta? Hon ser ut såhär: ![]() Hon heter Toph Men putten Hur uttalas det? Tope? Jaa! Så söt Nej det uttalas Toff 17 feb, 2014 08:35 |
|
Hermione. Granger
Elev |
17 feb, 2014 09:27 |
|
Ginny. Weasley
Elev |
Jag har kommit på att det är logiskt att vampyrer är övernaturligt starka. De dricker ju blod och då får de i sig mer hemoglobin så att blodet kan ta upp mer syre och då kan cellerna arbeta hårdare så att prestationsförmågan ökar. Som blod-doping.
17 feb, 2014 09:27 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av Ginny. Weasley: Jag har kommit på att det är logiskt att vampyrer är övernaturligt starka. De dricker ju blod och då får de i sig mer hemoglobin så att blodet kan ta upp mer syre och då kan cellerna arbeta hårdare så att prestationsförmågan ökar. Som blod-doping. DEN DAN
17 feb, 2014 09:27 |
|
MizzNina
Elev |
Hahahaha. Katter. ^_^
HUNDENS DAGBOK: 07.00 - Tjohoo, en promenad. Det är det bästa som finns! 08.00 - Tjohoo, hundmat. Det är det bästa som finns! 09.00 - Tjohoo, ungarna är uppe. Det är det bästa som finns! 12.00 - Tjohoo, leka i trädgården. Det är det bästa som finns! 14.00 - Tjohoo, åka bilen. Det är det bästa som finns! 15.00 - Tjohoo, ungarna kommer hem. Det är det bästa som finns! 16.00 - Tjohoo, leka med en boll. Det är det bästa som finns! 17.00 - Tjohoo, matte och husse kommer hem. Det är det bästa som finns! 18.00 - Tjohoo, hundmat. Det är det bästa som finns! 20.00 - Tjohoo, bli kliad på magen i soffan. Det är det bästa som finns! 22.00 - Tjohoo, sova i mattes och husses säng. Det är det bästa som finns! KATTENS DAGBOK 783:e dagen i fångenskap... Mina kidnappare fortsätter att tortera mig med bisarra dinglande saker. De frossar i färskt kött medan jag tvingas leva på torrfoder och slemmig burkmat. Det enda som håller mig igång är hoppet att jag en dag ska lyckas rymma, och den milda tillfredsställelse jag får av att klösa på möblerna. Imorgon ska jag eventuellt äta ännu en krukväxt. Idag misslyckades jag än en gång med att döda mina kidnappare genom att försöka fälla dem med min kropp. Jag borde kanske försöka vid toppen av trapporna. I ett försök att sätta mina förtryckare ur balans, framtvingade jag en hårboll i deras favoritfåtölj. Kom ihåg: lägg en på deras säng. Fångade en mus som jag bet huvudet av. Lade den huvudlösa kroppen vid dörren som ett tecken till mina kidnappare om vad jag är kapabel till, så att de ska gå runt i ständig skräck. Bemötandet jag fick var en massa klappar, kramar och gullande om vilken duktig kissemiss jag är. Saker och ting går inte som planerat. På kvällen dök deras kumpaner upp för någon sorts sammankomst. Jag blev placerad i isolering under mötet, men jag kunde känna doften av deras mat och höra brottstycken från deras kriminella planer. Tydligen var jag inlåst på grund av min kraftfulla förmåga att framkalla något de refererade till som 'allergi'. Jag måste komma underfund med vad detta är så att jag kan använda det till min fördel. De andra internerna smörar för våra fångvaktare och jag vågar inte anförtro mig till någon av dem inför risken att någon tjallar. Hunden släpps regelbundet ur sina bojor men återvänder frivilligt. Han är uppenbarligen efterbliven. Fågeln däremot ger intryck av att vara en informatör. Han pratar med våra kidnappare regelbundet, och jag är övertygad om att han rapporterar vartenda steg jag tar. Tack vare sin placering i metallrummet är han för tillfället i säkerhet. Men jag kan vänta. Det är bara en tidsfråga innan mina planer infrias.. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 feb, 2014 09:30 |
|
The Noble Lion
Elev |
17 feb, 2014 09:31 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill ha spoortloov Skrivet av Borttagen: Jag vill ha spoortloov Jag har det nu...
17 feb, 2014 09:35 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade nyss och även om jag är ledig idag så satt den ångestfyllda måndagskänslan ändå i hela kroppen, men så drog jag upp gardinerna och det är JÄTTESOLIGT ute
17 feb, 2014 09:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen