@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2014 22:26 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag älskar din profilbild gumman! Den är så underbar! Du är så vacker min ängel! Chaemy AW TACK FINASTE! Ska du säga ♥♥
16 feb, 2014 22:26 |
|
Hapo
Elev |
En stooooor ursäkt till alla fina människor som skickade dvärgar till mig på alla hjärtans-dag! Och jag som inte skickade en ända ...
Akrobaten: You fit me better than my favourite sweater love you more than those bitches before if you're going crazy just grab me and take me ...du äger! Zendaya: Du är ännu vackrare och ännu pluttigare (?) och du förtjänar en ännu bättre dag! ;* Glad alla hjärtansdag, kusiiin!! Sannie: Du är en vän av en sällsynt sort, En sådan man aldrig kan glömma bort Ett leende lyckas du alltid locka fram, Och gullig är du, precis som ett litet lamm. Såklart jag blir ihop med dig, Du är ju allt man kan önska sig! anileve: Glad alla hjärtans dag i efterskott till dig också, vi kan väl höras snart? Har saknat dig.. ♥ Matilda Lestrange: Du är minst lika underbar, jag vet inte vad jag skulle gjort alla gånger jag hade problem, du finns alltid där för att lyssna. Jag kommer alltid finnas för dig ocksåååå! Puss.♥ Aia: Tack detsamma, fast i efterskott. Du anar inte hur mycket jag gillar att prata med dig, du är en så härlig vän! Puss på er alla, och förlåt mig snälla! Jag hann inte med och glömde bort och yada yada. =( Jag vet att jag är en hemsk vän, men hoppas att det här kan göra er på lite bättre humör? =) 16 feb, 2014 22:34 |
|
Fellrendión
Elev |
Bara jag som tycker att göra parodier av redan existerande filmer eller göra egna amatörfilmer är en av de roligaste saker som finns?
16 feb, 2014 22:47 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2014 22:48 |
|
Syrup
Elev |
JEEZ, I CAN'T BREATHE!! JAg mailar med en filmproducent (tror att det var hennes jobb... aja, något inom film iaf) men hon måste tro att jag är så himla korkad för jag har ingen som helst aning om hur man hanterar internetsidor när man ska skicka över filer... xD I'm so embarrassed! XD Fast hon kanske tycker att det är charmigt och blir mer intresserad av att ha med mig i serien? xD
16 feb, 2014 22:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Stod just att min dator har dåligt hälsotillstånd. Jasså, ojnej
16 feb, 2014 23:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Lillkissen ligger och sover och hon är så himla söt när hon sover ♥ Gullekatt, du gör mitt hjärta så lyckligt! Hoppas bara att du är lugn inatt också Hur ser hon ut ? :3 och vad ska hon heta? Hon ser ut såhär: ![]() Hon heter Toph Men putten Hur uttalas det? Tope? 16 feb, 2014 23:21 |
|
EmahS
Elev |
Let's celebrate!
Tog precis min sista penicillintablett. 4 år sedan jag åt penicillin sist, kan gärna vänta längre den här gången.
16 feb, 2014 23:22 |
|
Tuggrus
Elev |
Ångest bwöh ångest, avundsjuka och beiaoigjoadjgdsmosng döda mig anyone haha cx
MUMS! 16 feb, 2014 23:23 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen