@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Har suttit hela dagen och försökt skriva hemtenta på rokokons och gustavianska tidens möbler och interiörer. Fick inte ner något på papper, först runt sju kom jag igång och redan surrar huvudet av bukbyråar med lambrekängformad bottensarg och badkarssoffor med cabrioletben. Detta borde vara kul då det är typ mitt största intresse och jag har fått chansen att plugga det, men vi ska skriva typ en hel roman på varje tenta (förtydligar att vi har fyra hemtentor den här kursen) och JAG ORKAR INTE!
![]()
16 feb, 2014 22:01
Detta inlägg ändrades senast 2014-02-16 kl. 22:04
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Köpte nyss, men ugglar när jag kan köpa en till, okej? Har bara 20 galleoner kvar nu Du kan få den för 20 om du vill Really? Va snäll du är Nej nej, ta det som en liten gåva! Vi kör på det i morgon? Okej ♥ 16 feb, 2014 22:01 |
|
Frivolt
Elev |
Lillkissen ligger och sover och hon är så himla söt när hon sover ♥ Gullekatt, du gör mitt hjärta så lyckligt!
Hoppas bara att du är lugn inatt också 16 feb, 2014 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Lillkissen ligger och sover och hon är så himla söt när hon sover ♥ Gullekatt, du gör mitt hjärta så lyckligt! Hoppas bara att du är lugn inatt också Haha, du kommer ha henne all over you 16 feb, 2014 22:04 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Lillkissen ligger och sover och hon är så himla söt när hon sover ♥ Gullekatt, du gör mitt hjärta så lyckligt! Hoppas bara att du är lugn inatt också Haha, du kommer ha henne all over you haha jag gissar det 16 feb, 2014 22:06 |
|
Hedwig96
Elev |
16 feb, 2014 22:08 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Lillkissen ligger och sover och hon är så himla söt när hon sover ♥ Gullekatt, du gör mitt hjärta så lyckligt! Hoppas bara att du är lugn inatt också Hur ser hon ut ? :3 och vad ska hon heta? 16 feb, 2014 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Lillkissen ligger och sover och hon är så himla söt när hon sover ♥ Gullekatt, du gör mitt hjärta så lyckligt! Hoppas bara att du är lugn inatt också Haha, du kommer ha henne all over you haha jag gissar det Jag var så glad över att få hem en katt hit, (var här under en vecka) åh fy.. den var helt crazy, den gick seriöst bärsärk. Möbler och saker åkte i golvet, den sprang över oss hela nätterna, var allmänt aggressiv osv osv. Men jag antar att den blev rastlös och behövde ut i naturen, det var en ganska så stor katt. 16 feb, 2014 22:19 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Lillkissen ligger och sover och hon är så himla söt när hon sover ♥ Gullekatt, du gör mitt hjärta så lyckligt! Hoppas bara att du är lugn inatt också Hur ser hon ut ? :3 och vad ska hon heta? Hon ser ut såhär: ![]() Hon heter Toph 16 feb, 2014 22:24 |
|
Borttagen
|
Jag älskar din profilbild gumman! Den är så underbar! Du är så vacker min ängel! Chaemy
16 feb, 2014 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen