@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
huffpuff
Elev |
Jag vill se på det nya avsnittet av Glee NUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men jag måste vänta i ca. 9 dagar innan det ens släpps i USA...
16 feb, 2014 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av huffpuff: Jag vill se på det nya avsnittet av Glee NUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jag måste vänta i ca. 9 dagar innan det ens släpps i USA... Vänta är så tråkigt jag vill att det ska bli fredag och konvent dags. 16 feb, 2014 21:22 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2014 21:23 |
|
Borttagen
|
16 feb, 2014 21:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Ny profilbild, nytt boställe och ny, väldigt sparsmakad (men jag älskar den) profil. Är väldigt nöjd, yep. Nu ska jag nog sätta mig och kolla på teen wolf, och om jag orkar ska jag öppna chokladasken jag fick av mormors kompis igår x'
16 feb, 2014 21:27 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Köpte nyss, men ugglar när jag kan köpa en till, okej? Har bara 20 galleoner kvar nu Du kan få den för 20 om du vill Really? Va snäll du är Nej nej, ta det som en liten gåva! Vi kör på det i morgon?
16 feb, 2014 21:45 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2014 21:46 |
|
Pixie
Elev |
kollar på medan mamma spelar mario kart och fattar inte varför hon alltid väljer peach med en dålig motorcykel?? luigi är kung
16 feb, 2014 21:54 |
|
Chaemy
Elev |
16 feb, 2014 22:00 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2014 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen