@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ja, LotR. Är ganska säker på att om den blir skriven så blir det om en alv som bor i Lothlórien under LotR-böckerna och sedan när hon seglar till Valinor ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag troooor det, är inte säker än om jag ska skriva den ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tihi okej C: Skrivet av Borttagen: Vilket är bäst? Esgalnoreth Elarynia Melidiriel Naerwen Elaneth MITTEN! Är det till en fanfiction? Vad handlar den om? Vet att det är om LotR. Tycker du ska skriva den. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 feb, 2014 19:52 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2014 19:53 |
|
Borttagen
|
Men åh vill bara att dessa dagar ska gå varför ska tiden gå så långsamt när man längtar efter något
16 feb, 2014 19:56 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Nordanhym: Älskar när man får en uggla med en random fråga xD Det är så kul att folk vågar skriva och liksom bara fråga helt random stuff Det tycker jag med! Det är super kul ![]()
16 feb, 2014 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Haha jag tror att jag ska det, faktiskt ^^ Synd bara att jag inte har någon tid :CSkrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ja, LotR. Är ganska säker på att om den blir skriven så blir det om en alv som bor i Lothlórien under LotR-böckerna och sedan när hon seglar till Valinor ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag troooor det, är inte säker än om jag ska skriva den ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tihi okej C: Skrivet av Borttagen: Vilket är bäst? Esgalnoreth Elarynia Melidiriel Naerwen Elaneth MITTEN! Är det till en fanfiction? Vad handlar den om? Vet att det är om LotR. Tycker du ska skriva den. 16 feb, 2014 20:02 |
|
Borttagen
|
16 feb, 2014 20:03 |
|
Hedwig96
Elev |
Kom igen nu Finland, jag vill inte ha en förläning och Canada får INTE vinna!
16 feb, 2014 20:04 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2014 20:05 |
|
Borttagen
|
Nån som har ett tips på nått man kan göra? har tråkigt
16 feb, 2014 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nån som har ett tips på nått man kan göra? har tråkigt Kolla på Sherlock 16 feb, 2014 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen