@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
16 feb, 2014 19:00 |
|
Borttagen
|
Jag har +900 tummar, aaahhh O__O
16 feb, 2014 19:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sara Weasley!: "Because jag är tjej"Kom 3/12 i gårdagens schacktävling, nöjd because jag är tjej. Varför skulle du vara mer nöjd om du är tjej än om du är kille? // Förvirrad 16 feb, 2014 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Hon är här nu, min älskade lilla kisse Toph ♥ Just nu springer hon mest bara runt och utforskar sitt nya hem Gud va söt ♥ Va händer för er alla jag kom precis hem till lägenheten. Nu är det bara 4 dager kvar till konvent för min del. Längtar som bara den 16 feb, 2014 19:17 |
|
GodricGryffindore
Elev |
Lyssnar på Stevie Wonder ♥
Uggla mig!!! 16 feb, 2014 19:21 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Weasley!: "Because jag är tjej"Kom 3/12 i gårdagens schacktävling, nöjd because jag är tjej. Varför skulle du vara mer nöjd om du är tjej än om du är kille? // Förvirrad För att det är inget om det för tjejer är bättre haha men alla andra på tävlingen var killar så ja, det var lite kul. ![]() ![]()
16 feb, 2014 19:22 |
|
Borttagen
|
Köpte nyss, men ugglar när jag kan köpa en till, okej? Har bara 20 galleoner kvar nu 16 feb, 2014 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sara Weasley!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Weasley!: "Because jag är tjej"Kom 3/12 i gårdagens schacktävling, nöjd because jag är tjej. Varför skulle du vara mer nöjd om du är tjej än om du är kille? // Förvirrad För att det är inget om det för tjejer är bättre haha men alla andra på tävlingen var killar så ja, det var lite kul. På mitt första konvent var vi bara fem stycken killar och det vart lite trubbel då det skulle vara bal en av kvällarna och vi ville duscha innan. vi bodde i en gympa sal och bara en av duscharna fanns tillgängliga. Det var inte så lätt att få tag på den för oss på tjejerna ockuperade den konstant men till slut gick det. Frivolt Har du nån insta man kan följa för fler kattbilder den var så himla söt. Hoppas det är okej att man fråga. 16 feb, 2014 19:29
Detta inlägg ändrades senast 2014-02-16 kl. 19:31
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tihi okej C: Skrivet av Borttagen: Vilket är bäst? Esgalnoreth Elarynia Melidiriel Naerwen Elaneth MITTEN! Är det till en fanfiction? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 feb, 2014 19:29 |
|
Hedwig96
Elev |
16 feb, 2014 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen