@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2014 18:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Kom igen nu Finland! Woohoooo!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 feb, 2014 18:26 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Frivolt Ja, usch va söt den var! Blev sugen på kattmys nu. Har alltid haft något slags diffust, underliggande agg mot hundar av någon anledning. Och det är hund alla väljer att skaffa! Annars hade man ju stått i kö för att vara kattvakt ibland. Ja, visste hon söt haha aaw ja förstår det! Jag är en ren kattmänniska jag. Okej, jag kan tycka att hundar e fina o söta men nä, skulle nog inte vilja ha en hund själv : ) Vet inte varför jag klickar så illa med hundar, men av rent bekväma skäl är det ju fördelaktigare med katt. Ska du ha henne som inne el utekatt? Samma här Ska nog bli bådeoch 16 feb, 2014 18:27 |
|
Nordanhym
Elev |
16 feb, 2014 18:30 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2014 18:33 |
|
Borttagen
|
Om jag levde i Divergent-böckerna så skulle jag vara divergent.
16 feb, 2014 18:33 |
|
GodricGryffindore
Elev |
Det var 1 år och 8 veckor sedan jag var inloggad här
Uggla mig!!! 16 feb, 2014 18:41 |
|
Nordanhym
Elev |
Kan söndagen bli bättre? Nope! Får spendera den här med alla er fina mugglisar!
![]()
16 feb, 2014 18:45 |
|
Borttagen
|
Sälj en sexulitetshalsduk till mig för 100 g någon? ;D;D blink. 16 feb, 2014 18:49 |
|
Sara Weasley!
Elev |
16 feb, 2014 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen