Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
potter_fan Tack! Du är ju så snäll du också!
10 aug, 2012 11:28 |
|
Borttagen
|
Jag har inte pratat med alla mina vänner här så jag skriver bara om ett par stycken. Egentligen var den här tråden visst för dem som var Online menmen, här kommer lite komplimanger till dem som inte är det också ^^
lillamymin Oj, vart ska ajg börja. För det första var det väldigt roligt att träffa dig på både Portkey 2011 och julbalen (ääven om vi inte umgicks så mycket på just julbalen dock). JAg kommer ihåg att du var väldigt snäll vilket jag har fått uppleva här över internet också och du piggar alltid upp en och försöker hjälpa andra vilket man ofta ser i vissa trådar. Ett stort tack till dig att du förgyller dagen och att du ens var med mig på Portkey. Adina Haha, du är en sångglad tjej som alltid ser glad ut... oftast. Om man någonsin behöver hjälp med norskan är det väl bara att skicka ett meddelande till dig, eller? Du är awesome både på att sjunga, norska och engelska. dracodormi Jag kommer alltid minnas dig som Lupin från Portkey då man försökte undvika dig när du var varulv xD Du är en väldigt bra skådespelare och lever dig bra in i din roll vilket jag och jag tror nästan alla på Felix Felicis märkte då du var Trelawney. Lupinfan Hej, min gamle brevvän ^^ FAst du är inte jättegammal... om inte jag är gammal iofs. Du lockar mig till skratt nästan i varje brev du skriver och du är en väldigt bra rollare. JAg kan fortfarande skratta ibland åt när vi satt första dagen på Felix Felicis och vi hade genomgång av reglerna och din luftmadrass blåste ut och det lät asroligt xD DEt var ett av dem roligaste minnena jag har från konventet x'D Piggelin Du var en av oss som dansade Luna-dansen uppe på scenen tillsammans med mig och några till. Tack för att du visade mig tråden till eftersnackstråden för Portkey, annars så skulle ajg inte få några bilder från det och det vore inte så kul... Nu kommer jag olyckligtvis inte ihåg mer än så eftersom jag inte har ett så bra minne men jag kommer ihåg iaf att du var en snäll liten rackare och att du hade ett korkhalsband till Luna... xD MizzNina Mot dig brukar jag duellera... fast du brukar alltid vinna xD Jag måste hitta en ny duelleringskamrat så att jag kan vinna över dig någon gång när jag har gått upp i level. Tramptass96 Oj... jag kommr inte på vad jag ska skriva riktigt... jag vet en massa saekr som jag skulle vilja skriva men vet itne hur ajg ska få ner det Cykel Hej du glade! AJg hoppas du är glad idag för det brukar du vara. Du var allt en perfekt prefekt av vad jag såg, och du visade allt att du kunde rita krumelurer då du gjorde banderollerna. AJg kommer inte på någon annan sådär som jag skulle vilja ha ett eget elevhem med i så du är en bra kamrat ^^ Du och Li är ett väldigt bra band som ajg lyssnar på då och då när jag inte kommer på något annat att lyssna på. Du är väldigt rolig. si_tonks Du är ganska rolig, men det kan iofs bero på att vi började prata vid dem ganska sena timmarna på Phoenix... menmen... nu kom jag inte ihåg vad det var som jag skulle skriva för det... Men du är både snäll och rolig Ally Regins Du hade en jättefin Quidditchdräkt, det måste jag säga. DEt såg ut som en riktig. Det var ganska roligt när du och Cykel kom på olika saker som ajg skulle säga till "den långe" (får inte avslöja vem det är, då kommer han hoppa på antingen mig eller er LucyMalfoy Du är en rolig person att skriva till fast roligast var nog när vi försökte att dygna och det blev asflummigt. Du är en god vän till mig och ser fram emot tills vi ska träffas nu i sommar Writteninthemoonlight DEt första jag tänker på när ajg tänker på dig är Remus och Tonks konstigt nog... DEt var väldigt snällt av dig att prova Skyrim, hur går det förresten för dig på det? Lumos-**** (vill inte ge ut ditt riktiga namn) kommer ajg alltid minnas dig som tror jag, jag får väl se hur länge mitt minne håller i sig xD Du är både snäll och rolig och eftersom du är i Ravenclaw är du faktiskt ganska klok. Lingonbean Jag måste bara säga det här; du är awesome på gitarr. VAr det du som jag hade en osynlig mur mellan? Har för mig det, du och ajg är väl "fiender" va? xD (DEt kommer vara riktigt pinsamt om det nu inte är du som är den här personen xD) DeathDownAlex du gör roliga vloggar och får med det roliga av helheten i videorna. Som person var du sprallig och glad och ajg kan fortfarande se dig falla ner död när någon säger ditt namn på svenska xD KossanBerta Du hade en jättefin klänning, det måste ajg säga ^^ Nu kommer ajg ihåg att du är i vårt elevhem... men nu är inte jag det. Det är ERfa som har fifflat med testet så att jag kom i Hufflepuff här -.- Haha, jag bara skojade. Men jag brukar allvarligt talat komma i Hufflepuff sist i ALLA tester jag gör utom i just det här. Oj, nu ska vi inte gå förbi ämnet. Det var ganska roligt när du pratade skånska och du sade "Du är en fin påg" efter det att trollkarlen bjudit upp mig på scen. Magiska mugglaren Konstigt nog har ajg bara ett minne från dig och det är att du klappar mig på huvudet och säger något... kommer dock inte ihåg vad det var xD Roligt minne iaf när man bara kommer ihåg att du klappar mig på huvudet x'D Du var väldigt snäll kunde jag se även om jag inte var med dig nästan alls. Snappe JAg kommer alltid se dig som en Gryffindor även om du är Slytherin Vare-kun Du är väldigt jobbig att vara framför om man leker fot-leken. Därför ställde jag mig några personer bakom dig på den leken på Felix xD Du kommer med väldigt bra argument på diskussioner. 10 aug, 2012 11:46 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Supersökaren
Hej Sirap! Mitt likande på golvet är nog det folk kommer ihåg om mig. XD Jag måste säga att det här var ett väldigt gulligt och fint inlägg. ^^ 10 aug, 2012 12:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Supersökaren Hej Sirap! Mitt likande på golvet är nog det folk kommer ihåg om mig. XD Jag måste säga att det här var ett väldigt gulligt och fint inlägg. ^^ Haha, ja det är nog det vi komemr göra xD Tack så mycket, har inte provat att göra något sdant här förut, dvs göra en tacklista eller hur man nu kallar det 10 aug, 2012 12:08 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Supersökaren Sirap! Jag saknar dig, ******Engångskamera (Jag ger inte ut ditt namn heller) Haha jag antar att du tänker på Remus och Tonks när du tänker på mig eftersom du fick utså mitt anfall av feels över dem som jag fick på Felix med ett gäng andra shippers typ två på natten XD Det går jättebra med skyrim faktiskt, det är fantastiskt roligt, tack för tipset!
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
10 aug, 2012 12:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Writteninthemoonlight: Supersökaren Sirap! Jag saknar dig, ******Engångskamera (Jag ger inte ut ditt namn heller) Haha jag antar att du tänker på Remus och Tonks när du tänker på mig eftersom du fick utså mitt anfall av feels över dem som jag fick på Felix med ett gäng andra shippers typ två på natten XD Det går jättebra med skyrim faktiskt, det är fantastiskt roligt, tack för tipset! Haha, engångskamera ja xD Jsut det, det kanske var därför xD Men jag gick och alde mig vid 12 eftersom jag ville vakna imorgon och itne redan vara vaken typ xD Ingen orsak, jätteroligt att du gillar spelet förresten Den repliken är så fin :' 10 aug, 2012 12:18 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DeathDownAlex: Supersökaren Hej Sirap! Mitt likande på golvet är nog det folk kommer ihåg om mig. XD Jag måste säga att det här var ett väldigt gulligt och fint inlägg. ^^ Haha, ja det är nog det vi komemr göra xD Tack så mycket, har inte provat att göra något sdant här förut, dvs göra en tacklista eller hur man nu kallar det Haha inte mig emot. ^^ Du kan ju alltid skriva kommplimanger till folk i kommplimang tråden. XD 10 aug, 2012 12:28 |
|
Borttagen
|
^ That's smart! xD
10 aug, 2012 12:29 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
astrid.98: Å saknar dig med, jätte mycket! ♥
10 aug, 2012 12:37 |
|
Erica
Elev |
VattenBlå har aldrig träffat dig, du läser min ff och vi är bra mugglis-vänner. du är dessutom jättesnäll ♥
amanda1104 skulle vilja veta mer om dig, även fast jag vet att du är snäll. Victoire Weasly jag har aldrig sätt dig förut, min mamma jobbar på samma jobb som din, fantastisk ff:skrivare. Ginny00 läste din ff på kpwebben och video chattade med dig en gång ♥ snäll mugglis med fantastisk ff med så mycket läsare att jag tappade bort mig Matilda weasley snäll liten uggla som jag skulle vilja veta mer om ♥ Och flera andra jag inte orkade skriva här ♥ som T3DDY
10 aug, 2012 12:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen