Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hur visar man att man gillar en kille i klassen som verkar vara lite blyg?
31 maj, 2012 19:48 |
|
Kedjebrev
Elev |
Han satt bredvid mig på engelskan ♥ sen började han kolla på mina bilder och hade visst oseriösa egobilder på den x/
Men det var sjukt värt det ♥ är antagligen fortfarande kär ^^
http://Kaosregn.blogg.se
1 jun, 2012 12:17 |
|
hyperion
Elev |
Hon ändrade nyss sin status till singel. De har gjort slut. Mina känslor är all over the place igen, var ju så nära på att släppa honom... Ugh.
![]()
1 jun, 2012 22:19 |
|
smartbabe
Elev |
Alltså.. sommaren får vara min chans. För i höst är han borta, då åker han. I skolan kan jag inte vara mig själv med honom. Vi snackar ju knappt...
Fast i fredags så snackade vi lite, vi satt bredvid varandra, och vi snackade om solbränna... Då drog han upp tröjan och visade hur blek han var.. Det måste bara vara jag som inte tycker att magrutor är speciellt snyggt/hett? Men alltså... Våra knän typ möttes under bordet eftersom vi satt bredvid varann, och är det konstigt att bara fokusera på det och inte liksom höra något annat? :$ ![]()
2 jun, 2012 08:54 |
|
hyperion
Elev |
Fick veta att hon velat dumpa honom i en månad nu, men inte velat såra honom. Fick också reda på varför, och med den morsan han har och de åsikter som hon tryckt i honom så går det fan inte att ha ett förhållande med honom. Kanske lika bra att det inte blev vi ändå då.
![]()
2 jun, 2012 14:34 |
scarhead
Lärare |
Det här året ska jag verkligen försöka visa att de här känslorna jag har är inte HEJ DU JAG GILLAR DIG SOM EN BRA KOMPIS-känslor utan hej, alltså, det är så att jag gillar dig lite extra mer än en vän-känslor. Jag kanske får reda på att han inte gillar mig, kanske skaffar en annan tjej, men det skulle kännas bättre att få veta det och vara ledsen än all väntan som kommer typ ta död på mig. Då får han även veta sanningen, även om det kanske kommer kännas så sjukt pinsamt att umgås med honom för det här... det kommer knäcka mig så småningom.
2 jun, 2012 14:38 |
|
ikka
Elev |
2 jun, 2012 15:34 |
|
smartbabe
Elev |
If I could, I'd give you my whole world.
Alltså, känslan man får när man ser att han skickat ett mess, med ett obetydligt litet "Hur var filmen igår? ![]()
3 jun, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
Hur man vet att ett kille verkligen gillar en.
Han hämtar en på stationen klockan halv 2 på natten och betalar en taxi hem ♥ 4 jun, 2012 11:50 |
|
MonsterCookie
Elev |
4 jun, 2012 19:27 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen