@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Jag närmar mig 1337 inlägg! Hur ska detta firas?
"we live together, and harry does all the cooking." 16 okt, 2011 13:01 |
|
leumas vän
Elev |
16 okt, 2011 13:03 |
|
scarhead
Lärare |
^ KIIIWIIIIIS!
men det känns att mina kompisar inte bryr sig ett skit om att vi ska fixa pengar till klassresan då vi bestämde ''men vi kanske kan sälja tsm i helgen'' sen bestämmer dom något helt annat och jag kan inte gå ut själv och sälja för det kommer jag inte klara alls min lärare kommer bli helt jävla pissed off men vad fan ska jag göra? jag tänker inte gå ut dit själv, min mamma försökte och mina kompisar skjuter upp det i sista minut. 16 okt, 2011 13:05 |
|
Ida S
Lärare |
Jag har inga kiwis... expelliarmus? Jag har hört att det är ditt specialområde? "we live together, and harry does all the cooking." 16 okt, 2011 13:06 |
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 13:10 |
|
superman
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Dina kiwis är fantastiska darling ^ HAHAHHA SLUTA RETA MIG FÖR MINA KIWIS!!! 16 okt, 2011 13:11 |
|
scarhead
Lärare |
16 okt, 2011 13:15 |
|
Ida S
Lärare |
Kiwitime
"we live together, and harry does all the cooking." 16 okt, 2011 13:37 |
|
Ginnyy
Elev |
^När jag var 1337, printscreenade jag det och hade som profilbild på facebokk, kände mig så himla cool då! ;D
16 okt, 2011 14:25 |
|
Ida S
Lärare |
^ Awesome
"we live together, and harry does all the cooking." 16 okt, 2011 15:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen