Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
3 nov, 2011 14:43 |
|
Ascendio
Elev |
3 nov, 2011 14:47 |
|
MayoGryffindor
Elev |
si_tonks: OMF. Det där gjorde ont i hjärtat D':
"She's buying the stairway to heaven" 3 nov, 2011 14:55 |
|
Borttagen
|
^
OMR!! George ställning fick mig att typ DÖ!!! :'''/ ♥♥♥ 3 nov, 2011 14:58 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Fast den var väldigt ful
"She's buying the stairway to heaven" 3 nov, 2011 15:01 |
|
Borttagen
|
Men man ser ju på honom precis hur han känner;
Han, som tillsammans med Fred brukade ta mycket plats, har nu sjunkit ihop. Som om någon hade ryckt ut en del av honom, vilket faktiskt har skett eftersom Fred är borta.. Har inte upptäckt det tidigare...♥ 3 nov, 2011 15:04 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Jag vet jag tänkte också så. Och att han trycks ner av sorgen.. Att han viker sig under sorgens tyngd liksom..
"She's buying the stairway to heaven" 3 nov, 2011 15:05 |
|
si_tonks
Elev |
Man märker också att han känner sig väldigt ensam, han klarar inte av det och precis som ni har sagt är en del av honom borta och den ligger på golvet framför honom.
![]()
3 nov, 2011 15:12 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Utan att någonsin vakna upp igen.
"She's buying the stairway to heaven" 3 nov, 2011 15:37 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av MayoGryffindor: ^Utan att någonsin vakna upp igen. Jaa. Alltså det ser ut som att George har ont inombords, som att han kan inte räta upp sig. ![]()
3 nov, 2011 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen