Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Förstår verkligen! ♥Vill känna mig omtyckt och älskad. Vill känna att jag, bara en enda gång, är populär och inte den som står i bakgrunden... ![]()
29 sep, 2011 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: Förstår verkligen! ♥ Vill känna mig omtyckt och älskad. Vill känna att jag, bara en enda gång, är populär och inte den som står i bakgrunden... Det suger att vara utstött... Jag har ju kompisar, men jag känner mig inte som en del av någons umgänge... 29 sep, 2011 17:43 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Vill ha okomplicerad kärlek. Inget krångel, ingen olycklig kärlek, bara två personer som älskar varandra. Punkt.
![]()
29 sep, 2011 17:46 |
|
Knizzlare
Elev |
29 sep, 2011 17:47 |
|
Elley
Elev |
Mindre ont efter rotfyllnings skiten som tog 1 och en halv timme. EN OCH EN HALV TIMME UTAN ATT FÅ STÄNGA MUNNEN.
http://nouw.com/ellenfelixson/
29 sep, 2011 17:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Vill ha okomplicerad kärlek. Inget krångel, ingen olycklig kärlek, bara två personer som älskar varandra. Punkt. THIS!! Experten på olycklig kärlek har du här... Kan inte räkna hur många gånger jag har varit det, har haft ett förhållande och det var för 4 år sen. Killen jag gillar just nu har liksom tjej (de går i min klass båda två) och jag har INGEN chans emot henne... 29 sep, 2011 17:54 |
|
baramin
Elev |
Någon att bo hos i Stockholm en helg, till exempel.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 29 sep, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
29 sep, 2011 18:06 |
|
Ginnyy
Elev |
30 sep, 2011 21:34 |
|
Roretta
Elev |
POKEMON WHIIIIIITEEE
Berits hand touched fried chicken. /proud 30 sep, 2011 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen